Hei mustat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa sai idean
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa sai idean

Vieras
Voisko joku teistä tehdä jonkun äänestyksen, josta näkisi että kuinka paljon porukkaa täällä oikein käy esim. viikon aikana. Ois mielenkiintoista tietää. Toki sitten tietty kaikkien pitäis äänestää ja se äänestyksen pysyä ylhäällä että se huomattais. En tiedä pitäiskö siinä sitten kysyä vaikka ikää tai sukupuolta, kun yleensä äänestyksessä kysytään jotain, se vaan lähinnä kiinnostaa se palstallaolijoiden lukumäärä, eli mustien ja harmaiden yhteismäärä, harmaita on varmasti ihan hurjasti kun google tuo aina tänne. Vai näkeekö sen kävijämäärän jostain muualta jo? Jos laittais vaihtoehdoiksi vaikka: Olen nainen alle tai tasan 30-vuotias/ olen nainen yli 30-vuotias/ olen mies alle tai tasan 30-vuotias/ olen mies yli 30-vuotias? Vai kuinka monta niitä vaihtoehtoja saa laittaa?

Tai ehkä se äänestys vois olla auki kauemminkin kun nyt on lomat vielä ihmisillä, niin näkis paremmin tilanteen. Vaikka pari kuukautta, niin varmasti näkis kävijöiden määrän paremmin. Tai jos ikuisesti auki olevia voi tehdä, niin vaikka sellainen

http://tnsmetrix.tns-gallup.fi/public/

Tuo kertoo jotain. Eiköhän Kaksplussa käyneistä aika iso osa ole myös täällä mitäs nytillä käynyt. Itse ainakin käyn vain mitäs nytillä, en muissa osioissa, ja veikkaan monen tekevän samoin...

[QUOTE="aloittaja";28770917]Hui, täällähän käy ihan hurjasti porukkaa sitten jos melkein 400 000 viikossa :O[/QUOTE]

Eipä tämä mikään hiljainen palsta olekaan. Koko ajan aloitukset elävät ja vaihtuvat.

Yhteistyössä