Hei nettietsivät, kaipaan apuanne.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hmm"

Vieras
Oisko joku teistä niin fiksu (mä tiedän että on!), että löytäis tän kuvan alkuperäisenä netistä? Eräs väittää sitä oman lapsensa kuvaksi, mutta mä en oikein usko. Pikaisella googlaamisella tuo ylälaidassa näkyvä logo on WestPalmbeachin telkkariaseman tunnus.. Tarttisin kuitenkin sivun, josta tuo kuva on napattu.

7561074.jpg

http://www.tineye.com/

Tuolta voit tarkistaa minkä tahansa kuvan sijainnit netissä. Nyt näyttäis olevan huolto menossa, mutta eiköhän se kohta avaudu.
Kätevä vehje muuten tarkkailla käyttääkö joku luvattomasti kuviasi :D

Tähän kommentoin, että mahdollista on, että lähettäjä on lähettänyt tuntemattoman pojan kuvan. Eräs entinen ystäväni pyysi kerran lähettämään kuvan lapsestani ja mulla alkoi herätyskellot soida. Lähetin sitten kuvan jostain netistä kaivamastani lapsesta, joka täysin erinäköinen kuin minä. Kyseinen "ystäväni" sitten vastausviestissään haukkui tämän "lapseni" aivan minun näköisekseni ja kuinka ruma siitä onkaan tullut jne. Todella rajua tekstiä ja paljon. Syvälle sydämeen sattui ja varsinkin kun teki sen vain vihoissaan ja aivan tuntemattomasta lapsesta. Pahemmalta olisi tuntunut, jos olisin lähettänyt sille oman lapseni kuvan. Sen jälkeen ei olla oltu missään tekemisissä eli noin kuuteen vuoteen.