Hei nukkekoti immeiset.....

olitta löytäneet liia hyviä nukkekotisivuja että minäkin "höyrähin" suunnitteleen omaa nukkekotia ;) aatttelin ite tehä vanerista ite kojin ja ostan sitte puisia kalusteita sinne =) mies aiko hankkia laminaattia lattioihin... =) oon käyny täällä aina katteleen teijä juttuja ja linkkejä =) ootta te kyllä uskomattoman taitavia käsistä =) =) =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 16:14 Saapasjalkakissa kirjoitti:
http://www.dukkehus.no/

Ompas ahdasta tuolla nukkekodissa...vai onko noi vääränkokosia kalusteita? Hitsi,mulla menis hermo jos meillä ois noin ahasta :D :D

Saakeli sun kanssa! Tota linkkiä ei ois pitänyt nähdä.Noi pari taloo on sisustettu just sillä tyylillä, mitä mä haluun mun nukkekotiin.Mistäköhän noita mööpeleitä saa???
Ja nyt löytyi se ihana talokin:

image3.jpg

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 16:35 äityli kirjoitti:
olitta löytäneet liia hyviä nukkekotisivuja että minäkin "höyrähin" suunnitteleen omaa nukkekotia ;) aatttelin ite tehä vanerista ite kojin ja ostan sitte puisia kalusteita sinne =) mies aiko hankkia laminaattia lattioihin... =) oon käyny täällä aina katteleen teijä juttuja ja linkkejä =) ootta te kyllä uskomattoman taitavia käsistä =) =) =)

Tää onkin kuule vakava tauti ;)
Ja en tosiaan oo mikään taitava,selvillä kaavoilla ja ohjeilla teen,muuten en osaa tehä mitään.... :D
Ja tervetuloa mukaan vaan :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 16:35 äityli kirjoitti:

Tervetuloa vaan joukkoon! :wave:

Ja kiitos kehuista!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 16:46 Lilli kirjoitti:
Saakeli sun kanssa! Tota linkkiä ei ois pitänyt nähdä.Noi pari taloo on sisustettu just sillä tyylillä, mitä mä haluun mun nukkekotiin.Mistäköhän noita mööpeleitä saa???

image3.jpg

No itseasiassa sinuu ajattelin just kun tota sivuu selailin että ihana talo :D
Ja mä lähinnä tuon ahtauden takia kummastelin,että ei tuo ainakaan oikeessa elämässä toimeis että ruokapöytä on rappusten eessä ja nojatuolit peittää oviaukon :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 16:55 Saapasjalkakissa kirjoitti:
\

image3.jpg

Ja mä lähinnä tuon ahtauden takia kummastelin,että ei tuo ainakaan oikeessa elämässä toimeis että ruokapöytä on rappusten eessä ja nojatuolit peittää oviaukon :D

Taitaa tulla reissu Norjaan... :laugh: :laugh: :laugh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 17:00 Saapasjalkakissa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 16:57 Lilli kirjoitti:

Mut hei.laita sinne sähköpostii ja kysy onko mahdollisuus niitä suomesta saada...
Kannattaa kysyy jos ne on just sitä mitä tykkäät...

Joo, niin mä ajattelin.Mun englannin kieli on vaan niin huonoa, että kestää varmaan pari päivää muotoilla muutama lause :laugh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 17:05 Lilli kirjoitti:
\
\

Mut hei.laita sinne sähköpostii ja kysy onko mahdollisuus niitä suomesta saada...

Joo, niin mä ajattelin.Mun englannin kieli on vaan niin huonoa, että kestää varmaan pari päivää muotoilla muutama lause :laugh:

Täällä toinen huono voi auttaa sua....
:D :D Tai laita lause tähän niin mietitään kaikki...`????

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 17:24 Saapasjalkakissa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 17:05 Lilli kirjoitti:
\
\

Täällä toinen huono voi auttaa sua....
:D :D Tai laita lause tähän niin mietitään kaikki...`????

Katsotaan, mitä vastaavat. Pistin meiliä ja kysyin, voiko noita tilata netin kautta.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 14:32 Saapasjalkakissa kirjoitti:
Hei Tuutilulla.... Tänään tuli jo paketti :D kiitos kiitos...
Eikä ollu mikään runtussa :D ilmaa olit sitte vaan runtannu kasaan :D :D :D
Iso kiitos vielä... saas nähä millon julkeen kokeilla noista jotain... :kieh: :kieh: :whistle: :D

Perhana,meni kakkosen pensseli heti rikki,oli niin jäykkä,eikä auttanu vaikka liotin vaikka miten päin,harjakset poikki.... höh.. No muista jäykkyys poistui kyllä pesemällä,liekö jotain liimaa tms,mitä niihin oli menny...

Sehän tuli nopeest :D Miä jo näin painajaisia että massapaketti tietyst levis ja kaikki on kuivunut :ashamed: Ne pensselit on vähän jäykkiä (robinhoodin laatua), miä en ees pessyt ensin vaan sudin ja sudin... Kyllä ne siitä notkistu :laugh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 16:14 Saapasjalkakissa kirjoitti:
http://www.dukkehus.no/

Ompas ahdasta tuolla nukkekodissa...vai onko noi vääränkokosia kalusteita? Hitsi,mulla menis hermo jos meillä ois noin ahasta :D :D

:D Meil on noin ahasta... Tosin ei noin nättii tavaroita :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 16:55 Saapasjalkakissa kirjoitti:
\

image3.jpg

Aivan ihana talo... Miä haluun tommosen itelleni siis oikeesti asuttavaa kokoa.. Lottoamaan täytyis ruveta :D

täällä taas hetken sain suunniteltua kotia :D siis paperille oon miettiny huoneita ja ovien ja ikkunoije paikkoja =) ens kuussa käyään keskisen kyläkaupassa jossa kuulemma halvalla nukkekotikalusteita, silloin kun niitä siellä on =) pittääki ottaa heti usiampi kassi niile kalusteille ;) :D mut jos siellä ei oo ni sit pittää tilata netistä =) oon kyllä ommellu lapsille vaatteita mut ei oikein oo aikaa alkaa näprään ni jos löytäs jostain suht edullisesti.puisia tahtois =) :p mies on puuseppä mut ei sillä taho olla aikaa :x nyt kyllä lupas leikata nuo kojin kappaleet joku päivä mut saas nähä millon se joku päivä on ;) no, onnex osaan itekki käyttää sitä sirkkeliä jos nikseen tulee B)

:wave: Hei mä innostuin vasta miniatyyreistä, ja kun sille antoi pikkusormen ni se veikin koko käden :D

Eli mulle tulee ns. nukkekoti...mutta mun kodissa asuu tonttu ja tästä tulee sitten loppujen lopuksi joulukalenteri (ja vähän muutakin yleisön pyynnöstä :whistle: )

http://sannannaa.vuodatus.net/ tuolta löytyy mun tekeleitäni :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 19:03 tuutilulla kirjoitti:
Keittiönoita, oot sentään hengissä vielä :D Onkos projekti yhtään edennyt?
Jos mä en yskisi keuhkoputkiani pätkinä pihalle, väittäisin olevan kuollut :'( :'( 3 päivää olen ollut kotona, tosin maanantaina oli pakko käydä yhdessä palaverissa. Mitään en ole saanut aikaiseksi, en nukkekodissa enkä kotona :( Eilen systeri toi uuden Kotilieden ja siinä oli juttua nukkekodeista. Mutta rojekti seisoo niin kauan kunnes jaksan istua 15 min pidempään pystyasennossa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 19:49 Keittiönoita kirjoitti:
Jos mä en yskisi keuhkoputkiani pätkinä pihalle, väittäisin olevan kuollut :'( :'( 3 päivää olen ollut kotona, tosin maanantaina oli pakko käydä yhdessä palaverissa. Mitään en ole saanut aikaiseksi, en nukkekodissa enkä kotona :( Eilen systeri toi uuden Kotilieden ja siinä oli juttua nukkekodeista. Mutta rojekti seisoo niin kauan kunnes jaksan istua 15 min pidempään pystyasennossa.

Voi hemmetti,että iski sinuun sitte ku sika limppuun.... :o

Koitahan tervehtyy siellä.... :hug: :hug:
Lepäät hyvin ja juot lämmintä.... :whistle:

ja sen lisäksi,etten osaa lukea,en osaa myöskään kirjottaa.... :ashamed:

Yhteistyössä