Hei nukkekoti immeiset.....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 10:46 Saapasjalkakissa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 10:29 tuutilulla kirjoitti:
Nyt tökkii ja pahast :\| Äsken näin noi massapurkit ja työkalupakit (sis. nukkekotitarvikkeita) ja meinas "yrjö" lentää... Massan haju alkaa kuvottaa..

Pitää vissiin yrittää pitää parin päivän tauko puuhastelussa jos vaikka se into palais takaisin. Nyt on sellanen väkisin vääntämisen tunnelma päällä... :headwall:

No ehkä sit on aika pitää tauko jos siltä tuntuu :whistle: :whistle:
:headwall: Ilmeisest. Kun sitä taloakaan ei näy eikä kuulu :kieh: Enkä viittis kaappeja täyttää noil luxus-huonekaluilla :laugh:

Ei vaineskaan, alkaa vaan ideat olla vähissä tai semmoset mitä innostuis näpräämään... Tietyst ku ilta koittaa niin tuol pakkien kimpus oon kumminkin :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 11:21 tuutilulla kirjoitti:
:headwall: Ilmeisest. Kun sitä taloakaan ei näy eikä kuulu :kieh: Enkä viittis kaappeja täyttää noil luxus-huonekaluilla :laugh:

Ei vaineskaan, alkaa vaan ideat olla vähissä tai semmoset mitä innostuis näpräämään... Tietyst ku ilta koittaa niin tuol pakkien kimpus oon kumminkin :D

Hehe,se on sit ku minä ..... päätän että nyt en tee mitään kun en onnistu ja sit tulee mieleen joku ihan muu,ihan ku eilinen kukkien teko.... joku yhtäkkinen älli,että pakko koittaa :D :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 11:27 Saapasjalkakissa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 11:21 tuutilulla kirjoitti:

Hehe,se on sit ku minä ..... päätän että nyt en tee mitään kun en onnistu ja sit tulee mieleen joku ihan muu,ihan ku eilinen kukkien teko.... joku yhtäkkinen älli,että pakko koittaa :D :D
Hyvä että löytyy kohtalontoveri :flower: Toi massa muutes kuivattaa hirveest käsiä (ainakin mun) Tai se pesu ainakin, kun 10min välein peset ja jatkat, peset ja jatkat.....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 11:32 tuutilulla kirjoitti:
Hyvä että löytyy kohtalontoveri :flower: Toi massa muutes kuivattaa hirveest käsiä (ainakin mun) Tai se pesu ainakin, kun 10min välein peset ja jatkat, peset ja jatkat.....

=)
Mullakin on sitten rutikuivat kädet.... :whistle:
Pitänee ostaa noita kertakäyttöhanskai,semmosii kirurgin :D :D

Ja voi hitto... Mulla alko mahassa kiertää ja ökättää..... :x Nytkö se iskee... \|O EN SUOSTU :headwall: :headwall: :whistle:

:wave: Ennenkö saatte nukkekodit hommattua tyhjätkää kirjahyllystä yks hylly tyhjäksi ja kokoatte siihen huoneistoa :D Lamput ja taulut pysyy sinitarralla kiinni ni ei tarttee hyllyyn liimailla mitään. Tai sitten toi kenkälaatikko vaihtoehto.

Ihania kristallikruunuja oli tehty ja kukkia...mä kokeilin yhtä kukkaa mutten saanu siitä muutako nimettömän kukan :o

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 12:00 sannannaa kirjoitti:
:wave: Ennenkö saatte nukkekodit hommattua tyhjätkää kirjahyllystä yks hylly tyhjäksi ja kokoatte siihen huoneistoa :D Lamput ja taulut pysyy sinitarralla kiinni ni ei tarttee hyllyyn liimailla mitään. Tai sitten toi kenkälaatikko vaihtoehto.

Ihania kristallikruunuja oli tehty ja kukkia...mä kokeilin yhtä kukkaa mutten saanu siitä muutako nimettömän kukan :o

Enkä julkee uutta kirjahyllyy alkaa sinitarralla sentään :D
Mulla ne jutut on jo tuolla kirjahyllyssä levällää :D Jos vielä saisin ton nukkekodin laitettuu niin sitte... :D

\

Millee sä sitä kokeilit tehä? ja mitä kukkaa olit tekemässä? =)
Maalarinteipillä noi mun oli ainakin ihan helppo tehä,vaikka ei ne nyt mitään oikeita kukkia muistutakaan :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 13:05 Saapasjalkakissa kirjoitti:
\

Millee sä sitä kokeilit tehä? ja mitä kukkaa olit tekemässä? =)
Maalarinteipillä noi mun oli ainakin ihan helppo tehä,vaikka ei ne nyt mitään oikeita kukkia muistutakaan :D

Joku on pölliny mun maalarinteipin :kieh: Eilen yritin kiinnitellä silkkikukista leikattuja lehtiä varteen ku en teippiä löytänyt. Nimittäin mun jäljiltä se ei voi olla kateissa :whistle:

Ja ny mä lähren sinne kankaiseen kauppaan... Tuli tässä vaan ilmoitus,että ensin mennään sinne ja sitten tonne ja sitten tuonne ja tänne ja sit sinne kangaskauppaan,hassua,alunperin kun piti mennä vain sinne kangaskauppaan..... :whistle:
Mut kummasti tuon piti keksii omia menojaan siihen,ettei kuulemma tuu turhaan lähettyy,kun ei sitä vaan sen kangaskaupas takia ois kannattanu liikenteeseen lähtee... siis kuulemma :o
Kyllä tuo osaa..... :laugh: :laugh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 13:09 Saapasjalkakissa kirjoitti:
Ja ny mä lähren sinne kankaiseen kauppaan... Tuli tässä vaan ilmoitus,että ensin mennään sinne ja sitten tonne ja sitten tuonne ja tänne ja sit sinne kangaskauppaan,hassua,alunperin kun piti mennä vain sinne kangaskauppaan..... :whistle:
Mut kummasti tuon piti keksii omia menojaan siihen,ettei kuulemma tuu turhaan lähettyy,kun ei sitä vaan sen kangaskaupas takia ois kannattanu liikenteeseen lähtee... siis kuulemma :o
Kyllä tuo osaa..... :laugh: :laugh:

Pidä huoli että vie sinne sinut ja. Ettei "bensa" lopu matkalta tai.... :kieh:

Nyt on kangaskauppa koluttu
En siitä kyllä oikeestaan mitään kostunu... vähän lankaa ostin lisää ja yhenlaisen pitsiläpyskän ja sit yhenlaisen reunanauhan ja yhenlaisen reunakoristeen... että ei sentään ihan hukkareisu...
Mut kun kankaat oli mallia; mummomalli,isot kukat,lastenhuone,pitkäkarvainen, niin sanon vaan että jee jee :o
Siis kolusin ja kolusin,eikä mitään...
Ja tilkkupalalaatikossa oli kakanruskeeta yksväristä kangasta vaan,no sitä en kassillista alkanu ottamaan :D
Mut mut... ehkä mä koitan tuonne turun keskustaan päästä jossain vaiheessa....siellä on toi eurokangas ja siellä oli viimeks kun kävin,niin ainakin tilkkupalalaatikko ja hyviä jämiä... mut enhän mä sillon älynny niitä ottaa....

Tuutilulla... riitti bensiinikin sinne saakka sentäs ;) Kävi tankkaamassa jo ennenkuin lähettiin että ei voinu vedota siihenkään :D :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 18:11 Saapasjalkakissa kirjoitti:
Nyt on kangaskauppa koluttu
En siitä kyllä oikeestaan mitään kostunu... vähän lankaa ostin lisää ja yhenlaisen pitsiläpyskän ja sit yhenlaisen reunanauhan ja yhenlaisen reunakoristeen... että ei sentään ihan hukkareisu...
Mut kun kankaat oli mallia; mummomalli,isot kukat,lastenhuone,pitkäkarvainen, niin sanon vaan että jee jee :o
Siis kolusin ja kolusin,eikä mitään...
Ja tilkkupalalaatikossa oli kakanruskeeta yksväristä kangasta vaan,no sitä en kassillista alkanu ottamaan :D
Mut mut... ehkä mä koitan tuonne turun keskustaan päästä jossain vaiheessa....siellä on toi eurokangas ja siellä oli viimeks kun kävin,niin ainakin tilkkupalalaatikko ja hyviä jämiä... mut enhän mä sillon älynny niitä ottaa....

Tuutilulla... riitti bensiinikin sinne saakka sentäs ;) Kävi tankkaamassa jo ennenkuin lähettiin että ei voinu vedota siihenkään :D :D

Hyvä :D
ootkos muutes kolunnut kaikki pienet vaatteet tai sellaset joita ei muuten käytetä... Niistä miä oon noihin kankaita ottanut. en muutes pysyny erossa pakista. Löytyi se maalarinteippikin ja saniaista oon vääntänyt. Jotain amppelikukkaa (roikkuvaa) tein mutta täytyy kattoo kun kuivuu onko käyttökelpoinen..

Niin ja massassa tehtyjä pöytiä maalailin. Se siitä tauosta :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 20:23 tuutilulla kirjoitti:
ootkos muutes kolunnut kaikki pienet vaatteet tai sellaset joita ei muuten käytetä... Niistä miä oon noihin kankaita ottanut. en muutes pysyny erossa pakista. Löytyi se maalarinteippikin ja saniaista oon vääntänyt. Jotain amppelikukkaa (roikkuvaa) tein mutta täytyy kattoo kun kuivuu onko käyttökelpoinen..

No kun oon ne kaikki lahjottanu miehelle räteiks \|O \|O \|O

Ja arvasinhan mä ettet sä voi olla tekemättä mitään :D :D :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 22:16 Saapasjalkakissa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 20:23 tuutilulla kirjoitti:

No kun oon ne kaikki lahjottanu miehelle räteiks \|O \|O \|O

Ja arvasinhan mä ettet sä voi olla tekemättä mitään :D :D :D
Perhana pakkohan täs oli jotain näpertää :D Ei muuta kun meet miehen kaapille... Onhan vaan oikeus ja kohtuus että ukkos luovuttaa sielt sulle askartelukangasta vuorostaan :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 22:20 tuutilulla kirjoitti:
Perhana pakkohan täs oli jotain näpertää :D Ei muuta kun meet miehen kaapille... Onhan vaan oikeus ja kohtuus että ukkos luovuttaa sielt sulle askartelukangasta vuorostaan :D

No kai se ne jo käyttäny on.. ja vieny mennessään....
Ei sillä kauaa nokkatuhise muutaman kassin tuhoamisessa :D
Mä en oo näpertäny mitään.... Olo on sen verran öllis,että pakko koittaa nukkua,kun huomenna ois ihan pakko siivota .....ja jos olo on tää,niin ei hyvä heilu ....... :ashamed:

Kateeksi käy, kun te saatte kaikkea aikaiseksi :( Mulla olisi kerrankin aikaa, itse asiassa mitään muuta ei olekaan nyt kuin aikaa, mutta sitten ei jaksa \|O Tarvikkeet olisi niin itse taloon, huonekaluihin kuin pikkusälään, mutta en jaksa istua 10 minuuttia kauempaa yhteen menoon :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 23:35 Keittiönoita kirjoitti:
Kateeksi käy, kun te saatte kaikkea aikaiseksi :( Mulla olisi kerrankin aikaa, itse asiassa mitään muuta ei olekaan nyt kuin aikaa, mutta sitten ei jaksa \|O Tarvikkeet olisi niin itse taloon, huonekaluihin kuin pikkusälään, mutta en jaksa istua 10 minuuttia kauempaa yhteen menoon :/

Älä välitä...
Mä oon vielä täällä mut olo alkaa olemaan sitä luokkaa,että taidan huomenna kupsahtaa kesken siivoomisen.... :headwall: :headwall:
Jollei kohta lennä ökä,niin ihmettelen... :ashamed: :ashamed:
Ja nyt mä häivun sänkyyn voivottelemaan .......

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 23:55 Saapasjalkakissa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 23:35 Keittiönoita kirjoitti:

Älä välitä...
Mä oon vielä täällä mut olo alkaa olemaan sitä luokkaa,että taidan huomenna kupsahtaa kesken siivoomisen.... :headwall: :headwall:
Jollei kohta lennä ökä,niin ihmettelen... :ashamed: :ashamed:
Ja nyt mä häivun sänkyyn voivottelemaan .......

Selättikö tauti sinutkin?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.03.2006 klo 13:47 Saapasjalkakissa kirjoitti:
En antanu periksi taurille...
Pystyssä ollaan :D
Siivottu on ja nyt pitäs pukee kööri pihalle pajunkissojen hakuun...
Jos illalla sais tehtyy jotain pientä kivaa :D :D :D
Pajunkissoista voi tehdä rottia nukkekotiin :whistle:

Jee! Viimein onnistuin rekkautumaan tänne tällä nikillä, meni vain vaivaiset pari viikkoa, kun rekkautuminen herjas koko ajan vaikka mitä.
Lilli olikin jonkun käytössä, mutta oon siis nykyään L-I-L-L-I.Mutta tässä keskustelussa varmaan riittää Lilli =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.03.2006 klo 14:00 L-I-L-L-I kirjoitti:
Jee! Viimein onnistuin rekkautumaan tänne tällä nikillä, meni vain vaivaiset pari viikkoa, kun rekkautuminen herjas koko ajan vaikka mitä.
Lilli olikin jonkun käytössä, mutta oon siis nykyään L-I-L-L-I.Mutta tässä keskustelussa varmaan riittää Lilli =)
Teretulemast mustuneeksi =) Mutta oot kyllä puhekielessä edelleen Lilli, muuten mulla menee sormet ihan solmuun :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.03.2006 klo 14:01 Keittiönoita kirjoitti:
\
Teretulemast mustuneeksi =) Mutta oot kyllä puhekielessä edelleen Lilli, muuten mulla menee sormet ihan solmuun :D

Kiitos! Joo toi oli kamala naputella...Kurkkaa profiiliin, niin näet mun koirulin...

\

No teretulemast mustiaisten sekavaan kuoroon ;) :D
Pajunkissat kökkivät pihalla nyten...vettäkin alkoi satamaan kaatamalla :o
Rotat saa kyllä jäädä tekemättä mun nukkekodistani :D :D :D
Niitä kun tuntuu piisaavan ihan täällä omassa kodissakin,tai lienee hiiriä.....
ja mulle on iskemässä joku kuppatauti... :whistle: Nenään tuli yhtenäpäivänä kolme jotain ihme näppyy ja siinä ne vaan on ja kökkii...
Perkula,teini-ikä iskee uudelleen,tai sitten noituus alkaa tarttumaan :o :o :whistle:

Ai niin Lilli,söpö koiruushan se siellä nökötteli :D

Yhteistyössä