Hei nyt autatte mua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jos teen pellille Nipsu-kakun niin miten sen toteutan käytännössä? En tiedä osaanko pursottaa sellaisia pikkupursotuksia (niitä tähtiä) nätisti eli että saisin sen nipsun muotoiltua niillä.

Eli miten saan sen tummanruskean osan pysymään vain siinä missä sen pitääkin eli nipsun muodossa? Senhän voisi tehdä kermavaahdosta tai sitten siitä ruskeasta tomusokerista. Kummasta kannattaa ja neuvokaa nyt miten sen muodon saa pysymään, kun tahdon kuitenkin tehdä pellillisen kokoisen enkä nipsun muotoista.

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Leikkaa sapluuna leivinpaperista ja ripota vaikka kaakaojauheella Nipsun kuva.

Hmm... Tämä idea kuullostaa kans ihan käyttökelpoiselta, mutta aika vahvasti sitä kaakaojauhetta saa sit pistää että tulee hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
tee ruskeasta marsipaanista nipsu.

Onko ruskeaa marsipaania valmiina vai pitäiskö sit alkaa värjäämään?

Äsken aloin miettiä, että haisulikin ois tosi helppo tehdä. Siis haisuli niin että se itse koko kakku ois haisuli. Siitä sais helpolla ison.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
mä tein muumipeikon suklaarouheella...sabluunan kanssa neliölle kakulle.tuli ihana.

Teit siis ruskean muumin? Levititkö ensin kakun pinnalle kermavaahdon ja sitten ripottelit noi suklaarouheet siihen vai? Miten se kerma siinä ympäristössä? Lättääntyykö se rumasti sen sapluunan takia?

Yhteistyössä