Hei nyt mä vasta hokasin!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Siis se harmaa, joka sai lopulta mun päreet palamaan... se on tietty se sama läskifanaatikko, joka on mua usein ja hartaasti dissannut ja aina samalla tavalla vyön alle. Nyt vasta hokasin kun aloin miettimään kirjoitustyyliä ja sitä miten törkeästi se pystyy loukkaamaan.

Saa kyllä onnitella itseään, uskomatonta että mä niin paljon pahotin mieltäni jonkun nettihörhön ilkeilystä.

No mutta nyt tää tapaus on mun osalta purtu ja käsitelty ja muistin taas että tämä on palsta, jossa on paljon ihania ihmisiä ja paljon mulkkuja. Ja onneks tää tosiaan on vaan netti.

Mitä tuohon itse (siivottuun, kiitos Jätkä ) ketjuun tulee, niin pointtihan EI ollut ne valokuvat. Mun esikoisesta ei oo ollut kuvia aiemmin, eli ihan pelkkien mittojen perusteella tää harmaa päätti että mun poika on läski....niin ja että koska mä olen läski niin mun koko perhe on läski.... no joo...enpä jaksa kaivella.

Mutta pointtina vaan että totta hemmetissä mä olen valmis ottamaan lokaa niskaani jos ja kun kuvia tänne laitan. Nyt ei tosiaan ollut kyse siitä, vaan tuon yhden fanaattisesta läskivihasta ja todella ilkeistä vyön alle vedoista.

Nimim. joku kaunis päivä laitan vielä uusia kuvia kämpästämme joka alkaa olla rempan jäljiltä valmis ja jota lähden nyt siivoamaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja hanna08:
Jos en nyt ihan väärin muista niin täällä eilen joku pyyteli sulta anteeksi. Mutta oli kyllä tosi törkeä.

joo "pyyti anteeksi" mutta ei kovin aidon oloisesti ja samaan syssyyn hyökkäs kuitenkin takaisin.

juu,ei kannata missään nimessä välittää noista ilkimyksistä :)
ne on sellaisia ihmisiä,keillä ei VARMASTI ole pokkaa sanoa "mielipiteitään" IRL.
vaikka toista väittää.
ne on kun pikku lapsia,niin kauan ku huomiota saa,käyttäytyy samalla tavalla.

Kakkasuodatin päällä täällä on palstailtava.Sitä itteensä saa varmasti jokainen joskus niskaansa.Eihän se kivaa ole, kun haukutaan, mutta sellaset kommentit kannattaa jättää omaan arvoonsa.

Jätä ihan huomiotta vaan ne ilkeilyt, ne lopettaa sitten kun eivät huomiota saa enää tarpeeksi. Anteeksi muuten, kun en heti sitä ketjua hokannut silloin avata,, :/ :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Jätä ihan huomiotta vaan ne ilkeilyt, ne lopettaa sitten kun eivät huomiota saa enää tarpeeksi. Anteeksi muuten, kun en heti sitä ketjua hokannut silloin avata,, :/ :ashamed:

no ei kai sitä nyt joka paikkaan kerkeä ja kaikkea voi heti huomata

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:

No voi sua :hug: :hug: . Juu kyllä se on niin että ihan ite olisin voinut laittaa kakkasuodattimen päälle ja ihan vaan jättää huomioimatta koko pösilön. Ei ole kyllä pienimmässäkään määrin sulla anteeksipyydettävää.

Vieläkin ihmettelen miten annoinkin itseni niin provosoitua :/ . No, huono päivä muutenkin, kiire ja monta rautaa tulessa...siinähän oli jo hyvä kasvualusta.

Nyt on taas hyvä fiilis...ja kämppäkin kohta siivottu :D

Täällä käy joku ihme tyyppi, joka ensin sanoo törkeen rumasti (ei ollut ainutkertainen juttu tämä) ja sitten rupeaa selittelemään ettei ollenkaan tarkoittanut. Reilumpaa ois pyytää anteeks ja myöntää sanoneensa rumasti, mut tää tyyppi on vaan joku ihme marttyyri.

kivaa kun tulit takas.

Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
nyt mä hokasin että eikö sun nimi ollut aiemmin ilman tuota väliä??? =)

juu oli =) . Mun piti vaihtaa nikkiä, mutta sitten alkoi kaduttamaan. Olisin sit halunnut turkilmaksen takaisin, mutta kone herjas sen olevan jo käytössä. Siks tein sit tällaisen ratkaisun :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
dodii. Mää jo pelkäsin että soot poistunu palstalta

Ei ku mä kirjoitinkin että turha mun on uhota poistuvani kun tuskin pystyn. Mutta että reilun tauon pidän. Nyt riitti muutama päivä kun hokasin miten hölmö mä itse olin suuttuessani :snotty:

Täällä on taas oltu susia toisille, niinkö? Mä olen ihan ulkona palstan kuvioista, kun olin loppuviikon reissussa. Mutta hyvä vaan, että olet saanut nielaistua turhaan esitetyt kommentit =)

Yhteistyössä