Tyttö nukahti pitkään tosi kivasti niin, että pidin häntä kädestä kiinni. Yhtäkkiä tilanne meni kuitenkin siihen, että nukahtaminen kesti kauan ja tyttö vaan leikki mun käsillä, enkä enää voinut poistua vierestä, sillä tyttö heräsi heti. Olen yksinhuoltaja ja tarvitsen oikeasti ne iltatunnit pakollisille siivoamisille, koulutöille ja myös ihan vaan itselleni, en voi mennä joka ilta nukkumaan samaan aikaan kuin pieni lapsi. Lisäksi yöt alkoi olemaan tosi levottomasti, tyttö vaati saada pitää mun kädestä kiinni juuri tietyllä tavalla ja kun sitten unissani liikahdin, niin tyttö heräsi samantien. Tassuhoidot tms ei oikeasti auta, ei ole koskaan vauvanakaan auttaneet. Ja sama huuto olin sitten metrin päässä pinnasängystä tai toisessa huoneessa. Ajattelin että vaihe menisi ohi, mutta pahenee vaan koko ajan. En oikeasti enää keksi muuta kuin antaa tytön huutaa, kunnes väsyy siihen. Eilen huusi kolme varttia ja tänään puoli tuntia. Hirveä olo itsellä.
Päiväunet nukkuu hyvin, syö hyvin, ei pitäsi olla kipeä mistään. Päivällä ja illalla halitaan ja tehdään asioita yhdessä.
Voiko tuon ikäisen jo antaa huutaa (huoneen ovi raollaan, pidän itse rauhallista ääntä toisessa huoneessa) vai aiheutanko nyt traumat lapselle. Ja mitä muuta ylipäätään enää voin tehdä!?!
Päiväunet nukkuu hyvin, syö hyvin, ei pitäsi olla kipeä mistään. Päivällä ja illalla halitaan ja tehdään asioita yhdessä.
Voiko tuon ikäisen jo antaa huutaa (huoneen ovi raollaan, pidän itse rauhallista ääntä toisessa huoneessa) vai aiheutanko nyt traumat lapselle. Ja mitä muuta ylipäätään enää voin tehdä!?!