Hei, nyt opastakaa uutta deittailijaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pihalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pihalla

Vieras
Olen tässä lähiaikoina aloittanut deittailun ja kaipaisin hieman opastusta. Takana pitkä, yli 13v. kestänyt parisuhde, joka päättyi eroon noin 2v. sitten (lapsia on).

Minulla on eräs, jonka kanssa seksi on aikas hienoa, mutta suhde on vain ja ainoastaan sitä. Tapasin hänen jälkeen toisen miehen, jonka kanssa on oikein hauskaa ja ollaan tavattu nyt kolmisen kertaa ilman seksiä. Tapaamisvälit ovat olleet molempien elämäntilanteiden vuoksi aika harvakseltaan. Tekstitelty ja puhelimessa kuitenkin ollaan usein.

Miehiä en ole tavannut "päällekkäin", mutta nyt mietin että olisiko ok kuitenkin harrastaa seksiä tämän toisen miehen kanssa, varsinkin kun tiedän että seuraavaan tapaamiseen tämän kivan herran kanssa menee jälleen pitkä aika. Miesten muista deiteistä en tiedä, enkä ole halunnut kysyä.

Opastakaa nyt, miten tällaisissa tilenteissa on hyväksyttävää toimia.

Mun ei pitais uskovaisena antaa tallaista vastaususta, mutta kyllahan sen tiedat itsekin , etta jos pienella paikkakunnalla on tapaamisia useiden kanssa samaan aikaan niin minka nimen saat.
ja onko se moraalisesti oikein ,vaikka paikkakunta olis isompikin ,ja vaaraa kiini joutumisesta ei olisi, etta seurustelisit useamman kanssa samaan aikaan. Sina itse tiedat vastauksen kysymykseesi.
Ymmarran kylla mita on olla yksin , tai pitkan aikaa ilman kaveria ja intiimisyytta ja erotiikkaa.
Kai se olis parasta pitaa vain yksi kerrallaan.

mun mielestä olis jokseenkin ok. Entä jos kertoisit tälle fuck-buddyllesi että olet tavannut kivan miehen ja aiot lopettaa hänen kanssaan sekstailun? Mutta ehkä vielä viimeisen kerran voisit...

Jos todella pidät siitä miehestä, ketä tapaat harvakseltaan, ja toivot yhteistä tulevaisuutta hänen kanssaan, en sinuna harrastaisi seksiä toisen kanssa. Jos suhde taas on vielä niin kevyellä pohjalla, ettet osaa sanoa juuta etkä jaata, voisin sinuna harrastaa seksiä toisen kanssa.

Tuskinpa ne äijätkään pitää jotain eronnutta yksinhuoltajaa ensisijaisena tyttöystäväkandidaattina. Etköhän sä oo messissä vaan varalla, kunnes jotain parempaa löytyy...

Oho, aika yllättäviä vastauksia! Toki jos sitoudun toiseen, ei muita tietystikään olisi. Kuitenkin tässä tätä sinkkuelämää seuranneena, tuntuu että on aika yleistäkin tapailla useampia...Siksi kai tässä tällaista kyselee, kun silloin nuorena sinkkuilu oli aivan erilaista ja maailma näyttää tämän suhteen muuttuneen?

Yhteistyössä