I
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Shhoppailemaan!!!:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja shoppis..:Alkuperäinen kirjoittaja shoppis..:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Ihan vinkkinä ennenkuin käy mitään tilaamaan kannattaa ihan meilata tulli.fi sivuilla niin siellä kyllä vastaavat että kuinka paljon mahtaisi tulla kulunkeja..
Ja kyllä niitä veroja tulee siltikkin vaikka kuin konttina tulisi tavarat.
eu-maiden sisältä voi tilata ilman "mätkyjä"
...on totta että veroja tulee, mutta ne määrittää firma joka tuo ne maahan ja sen mukaan ne myös määrittää hintansa mitä me maksetaan niille niiden maahantuonnista..
näin ainakin joskus kun sukulaiset tilas hirveän määrän tavaraa aasiasta.
Eikun siis, ne ei määritä veroja vaan ne on laskettu siihen hintaan joka me maksettais..ja ne ei, jos olen ymmärtänyt oikein, YKSITYISEN ihmisen mukana, vaan firman nimissä jolloin verotus on aivan eri juttu kuin yksityisesti.. en oo kyl varma ymmärsinkö oikein..
http://www.tulli.fi/fi/03_Yksityishenkilot/05_Lahjat/02_Lahjat_EUn_ulkopuolelta/index.jsp
EU:n ulkopuolisista maista yksityishenkilöltä EU-maassa olevalle yksityishenkilölle saapuva lähetys on tulliton, arvonlisäveroton ja valmisteveroton, jos lähetys täyttää samanaikaisesti seuraavat kolme ehtoa, joiden lisäksi on lahjojen arvoa ja määrää koskevia rajoituksia:
Lähetykset osoitetaan lähettäjältä vastaanottajalle ilman minkäänlaista maksua.
Lähetykset ovat tilapäisluonteisia.
Lähetykset sisältävät yksinomaan sellaisia tavaroita, jotka on tarkoitettu vastaanottajien henkilökohtaiseen tai heidän perheittensä käyttöön. Tavarat
eivät saa ilmentää luonteeltaan tai määrältään mitään kaupallista tarkoitusta.
ja tuolta löytyy tarkemmin pdf tietona ulkomailta tilaamiseen muutenkin liittyen..
Hmm..mielenkiintoista...eli..mulla sattuu olemaan perhettä USAssa. Eli jos mä tilaan netistä niiden osoitteella tavaraa ja ne lähettää sen mulle, en joudu maksamaan veroja? Jos näin on niin meikäläinen lähtee shoppaamaan oikein huolella..
Alkuperäinen kirjoittaja ihan kiva mutta:Missä Julia luuraa?