Hei oikeesti, mitä v***ua?

Alkuperäinen kirjoittaja :o:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Mitä ihmettä? :laugh: Kamalan nuoria silikonit laittaneita :(

Miksi sulla on aina kaikessa kauheen tärkeetä ikä? Sulta ei ikinä tuu muuta juttua kun ikäjuttua? Onko se sulle jotenkin kauheen kolahtava aihe? :o

No höh, muakin kauhistuttaa, miten nuorille tehdään tollasia leikkauksia. Isojä päätöksiä loippuelämää ajatellen. Mónet alkaa pitää tai hyväksyä ulkonäkönsä vasta kolmekymppisenä, joten kannattaisi odotella, eikä suinpäin mennä noihin leikkauksiin. Aikia isoja riskejä liittyy tommosiin kumminkin. Moni noista lehdissäkin olleista nuorista tytöistä kertoo sittren , että heitä on kiusattu jossain yläasteella ja sitten on pitänyt mennä leikkauskseen.

Ei mutta tarkotin vaan tota phoebsin iänikuista ikävihaa... Oli aihe mikä tahansa niin ikä jollain tavalla kyseenalainen...ei vain tämä juttu.
Mä en oo havainnut mitään ikävihaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ikävä kyllä nuoret tekee tyhmempiäkin asioita kuin hankkivat muovitissejä.

Niin kai, mutta mä taas en oikein keksi, mikä viois olla yhtä tyhmää, kallista ja turhaa. ehkä joku huumeidenkäyttäminen tai pahoinpitely tai ittensä myyminen.

Alkuperäinen kirjoittaja Daisy De La Hoya:
toinen toistaan törkysempiä muijia.. ei oo tainnu kovin kovaa tunkua olla noihin kisoihin.. anteeksi mielipiteeni. olen hämmentynyt.

Tää on ain huvittavaa kun white trash haukkuu omaa väkeään. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja IhaNainen:
Yksi noista näyttää kuulemma miehen mielestä siltä ku sitä ois hakattu lapsena joka päivä naamaan. :laugh:

Hyi helvetti oot kuvottava :o

No hei, en mä sitä sanonut vaan mun mies. :D Ja mua on kyllä hakattu aika pahasti lapsena enkä silti ottanu itteeni.

Yksi noista näyttää kuulemma miehen mielestä siltä ku sitä ois hakattu lapsena joka päivä naamaan. :laugh:

No hei, en mä sitä sanonut vaan mun mies. :D Ja mua on kyllä hakattu aika pahasti lapsena enkä silti ottanu itteeni.

Ai se oikeuttaa sut vitsailemaan asiasta? No mähän voinkin alkaa vitsailemaan lasten raiskaamisilla! Jippii!

Alkuperäinen kirjoittaja sama:

Ai se oikeuttaa sut vitsailemaan asiasta? No mähän voinkin alkaa vitsailemaan lasten raiskaamisilla! Jippii!

Siinähän alat, eipä paljoa paina. Huumorintaju on suotavaa olla olemassa, ei tarvii kaikkea ottaa nin vakavasti.

Eikun naama on syttynyt palamaan ja sitä on sammutettu sitten lapiolla hakkaamalla.

Tää oli pisin ketju tästä, joten nouskoon etusivulle (ei nyt niin montaa alotusta tästä ollu, kun luulin)...

Ei oo kilpailulla rajaa, on kyll järkky kisa ja järkyt kisailijat...

Yhteistyössä