Hei onko kukaan koskaan ollut innoissaan aleista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9MM.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

9MM.

Tunnettu jäsen
13.05.2024
3 405
154
63
39
Siis mä en oo oikeen koskaan ollut innoissani mistään aleista. Mut ruuan suhteen jees. Tänäänkin piti käydä hakees pari juttua kaupasta ja näin valtavat määrät eri tuotteita iltaa varten miinus viiskytpinnaa oishan se kova saada kanaa pakkaseen siellä olis yks uutuus kana jonka vois ottaa testiin. Lime kana vaan vähän epäilyttävä en ole mikään suuri limen ystävä oletko sinä? Et millehän se kana lime maistuu mut siis hullaannuin niistä aleista vau. Mut edelleenkään en innostu jos joku rätti on alessa se ei mua kiinnosta. Mut jees mainokset mitkä itteä mielyttäisi olisi paikalliset ruokale mainokset. Aatelkaa kirran oli savulohi kilo alle kympin k marketissa et on sielläkin jees. Mut ootteko huomanneet ne k marketin sairaat broilerin koivet siis se marinaadi ja se kana siinä pakkauksessa näyttää siltä et se kana kuoli johkin ebolaan ja maistuukin pahalle. Mut joo ei sitä kanaa tartte värjäillä mut on se ihan hirveen näköne broilerinkoipipakeeti se vaalee en ikinä osta sitä kanaa. Ainiin tänään alepassa yks nainen jo rohmus kaikki aletuotteet joten ei kannata sinne mennä tänään😉 eilen oli väkee paljon. Itelle ei nyt jäänny mitään sellasta ite kokattavaa ruokaa valmis pitäis mennä ajois mut nyt ei huvittais kaupassa kökkiä. Vai olisiko se ok jos olen merirosvo ja otan muilta alejen metsästäjiltä korista kärrystä merirosvo veron ja he saavat olla kiitollisia etten kaikkea vie heidän kärrylaivastaan? Ruokasodat alepassa ouje. Mut mistä alesta sinä ilahduit viimeksi?

Ja mitä mieltä ku soundcloudissa just tuli mainos et vihaat mainoksia osta premium osuuhan se mut emmä nyt kaikkia mainoksia vihaa. Mut joo musaa kuunnellessa se mainos joka katkaisee hyvän menon on myrkkyä mut meneehän se jotenkin. Mäkin oon tullut kärsimättömämmäksi ja ei jaksa odotella.

Yhteistyössä