Hei, osaako joku auttaa! Löysin Muumi-seinälautasia! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Muumi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Muumi"

Vieras
Siivoilin tuossa kaappeja ja tavaroita ja yllärinä löysin vanhoja seinälautasia, Muumi-aiheisia. Ovat tuleet lahjoina joskus aikoja sitten ja muutaman olen ostanut itse mutta ne on kyllä tuolla laatikon pohjalla olleet pölyä keräämässä. Mitään pakkauksia ei ole tallella.

Onkohan näillä keräilyarvoa? Mistä vois löytää luotettavaa tietoa hinnoista?

Ihanaa ja jos haluat luopua niistä, niin tarkista huutonetin sulkeutiåuneista kohteista toteutuneet hinnat. Kuvastoapua voisi löytyä täältä
http://www.arabia.fi/web/Arabiawww.nsf/file/tietoa_arabiasta_muumit_arabiassa_muumi_keraily_esite_low20s/$file/muumi_keräily_esite_LOW(20s).pdf

Nyt tää alkaaki sitte ootella, että mitä kohteita sinne ilmestyy! Kyllä niistä osasta saa ihan sievoisen summan pulittaa jos kokoelmiinsa haluaa. Ite olen niitä pieniä lautasia keräilly ja enää puuttuis 5 kappaletta! Harmi vain, että ne on niitä joita harvemmin on myynnissä ja sitten niistä saa ittensä kipeäks maksaa :/

Mitkä niistä olisi niitä harvinaisia? Tai jotain hintoja ehdin kattoa sieltä ja ainakin tuo missä Nuuskamuikkunen ja Pikku-Myy on (Pikku-myy nukkuu korissa) maksoi yli 100e. Muut noista minun lautasista taisivat olla vähän tavallisempia. 9 mulla niitä nyt nayttä olevan

Yhteistyössä