P
"pläski"
Vieras
Mistä löytyy saappaat paksusäärisille? Talvisaappaita olen etsinyt, mutta vetoketju ei mene kiinni
Mitään mummomallisia en halua vaan nätit ja korkoakin saisi olla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kokeilemalla toki, mutta jos on kyse oikeasti paksuista pohkeista, niin eipä kyllä tavan kaupoista löydy.
haa, tässä on hyvä syy meidän tavata joskus livenä. Voidaan verrata, kumpi meistä saa paksusääriprinsessan kruunun..Mulla on kanssa paksut pohkeet ( paino sanalla paksut)Mä löysin ekaa kertaa täksi talveksi saapikkaat.Olin maailman onnellisin ihminen, kun ne viimein löytyi. :heart: Noi on Gaborin mallistoa, niillä on saapikkaissa normaalin lisäksi XL ja XS-vartta, ja tuo XL menee kyllä ihan varmasti sulle, jos se menee mullekin.
Mulla on siis todella todella paksut (ja lyhyet) sääret, kerran kun täällä paksusääristen ketjussa vertailtiin säärten ympärysmittaa, niin mulla oli kyllä selkeästi suurin ympärysmitta.
Joidenkin kanssa vertaillessa mulla oli yli viisikin senttiä paksumpi pohje.
![]()
haa, tässä on hyvä syy meidän tavata joskus livenä. Voidaan verrata, kumpi meistä saa paksusääriprinsessan kruunun..Mulla on kanssa paksut pohkeet ( paino sanalla paksut)
Mä olen oikeasti paksupohkeinen ja ihan Sokokselta löysin.![]()