Hei palsta lääkärit mikä mulla on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bkbbbh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bkbbbh

Vieras
Oon 14v tyttö ja pelkään, että mulla on imusolmukesyöpä. Mulla on "patteja" ympäri kaulaa sen takia heigtomerkit kun kenenkään muun mielestä sielä EI Ole mitään outoa ei lääkärin, ei sairaanhoitajan, ei terveydenhoitajan ei vanhempien eikä mummon. Mulla on mun mielestä kaulan eessä neljä pattia jotka on sillee et molemmilla puolilla kaksi silleen et toinen on vähän ylempänä kuin toinen. Ja yksi tuntuu joltain 3cm pitkältä pitkulaiselta ja loput ehkä kask cm kokoset. Sitte mul on korvien takana vähän vielä korvan alapuolella kova patit jotka ei muljua ne on ku luuta ne on siinä päänkääntäjä lihaksen takana niitte luitten alla mitkä on korvan takana siis ne luut jotka lähtee kallosta niin niistä vajaa 1cm nii alkaa ne kovat patit ne on jotaa ehkä 2cm pitkät. Sitte mul on viel oikeella kaulalla ihan alhaalla semmone nuppineulan päänkokonen Patti joka muljuaa paljon ja on pehmeä. Muita oireita joita mulla on ollu on väsymys kokoajan mut kaikki selittää sen siihen et on murrosikä, sit toinen et oon nykyää jatkuvast flunsassa et kurkkukipee varsinkii NYT talvella. Sit myöskii aika usein tunne et on lämpöö mut mitää mittari ei selkeest näytä ja se katoaa ku Alan tekee jotaa muuta. Ja välillä on päivii ettei OO nälkä oikee. Mut en oikee tee muuta ku oon kotona. Kukaa ei usko et mul olis mikää ja kaikki sanoo et kuvittelen et on siel oikeestki jotaa mitä kaikil on mut Alan kuvittelee et on jotaa pahempaa. Lääkäri sano viimekskii et ei OO torvonneita imusolmukkeita ja silloin oli jo noi samat. Sit tuntuu et ne välillä kasvaa mut silti taas ku näytän niitä nii lääkäri sanoo et ei mitää et se voi johtuu siintä jos alkaa kuvittelee. EI se niin töykeesti sanonnu mut samaa varmaa tarkotti. Mikähän mul on? Perusverenkuva otettii viimekevään eikä siinäkää ollu mitää.

Kaulahan on täynnä patteja ja esim. kilpirauhanen on kaulalla molemmin puolin, tuntuu siinä. Tarkkailet liikaa itseäsi ja sille on nimi: pakko-oireinen häiriö, liittyen terveyteen. Voit toki käydä kilpirauhaskokeissa, etenkin jos suvussa sitä tai muita autoimmuunisairauksia (kilpirauhasen vajaatoiminta voi aiheuttaa väsymystä). Yritä keskittää ajatuksiasi muuhun kuin noihin kaulan patteihin ja itsetutkiskeluun. Kai syöt D-vitamiinia ja hemoglobiinisi on kunnossa?

Kilpirauhas koe otettii viimekeväänä ja oli kunnossa , myöskii hemoglobiini oli kunnossa ja tuli mieleen että eikä lymfosyyteista vai mitkä ne oli näy yleinsä jos imusolmukesyöpä, koska nekin otettiin ja ne oli kunnossa myös. Ja syön d-vitamiiniä T. Aloittaja

Kyl se ny vaikuttaa siltä, että olet senverta vakavasti sairas, että suosittelen ottamaan pikaisesti yhteyttä päätohtorille, sillä sinulla on aivoissa kasvain, joka kasvaa vain

Kaiken muoliman rauhasia on pitkin kaulaa: sylkirauhaset, imusolmukkeet, kilpirauhaset. Imusolmukkeet turpoaa lievissäkin infektioissa. Pitkään jatkuva lievä flunssa ja kaamos vievät myös voimia. Sulla on luulotauti. Ja kuoleman pelko on suurinta taustalla. Kuule pelkäätkö sä kuolemaa? Toivotko sitä ? Oletko mielestäsi masentunut? Provo?

Olet aivan terve. Elimistömme kimmppuun käy koko ajan viruksia ja muita. Sen takia imusomukkeet jne. ovat usein turvonneita ja voi olla väsymystäkin. Noista ei tarvi välittää. Lopeta turha huolehtiminen.

Yhteistyössä