Parvekkeella hämähäkki ja sillä pesä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akkavalta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja Akkavalta:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti83:
iik, itse en menis koko parvekkeelle ennekö pesä olis haihtunut ilmaan eli laittaisin miehen asialle!!! En voi sietää pikkuisia ötököitä!!! En voi sille minkään:(

Mut ku ei oo sitä miestä. Tää on just niitä asioita jossa miestä tarttisin. Veljeni voisin pyytää mut ku tiedän mitä tapahtuis jos sen pyytäis. Ottais kengän jalastaan, litistäis koko pesän ja sanois tehtävä suoritettu.

sori mut :laugh: just niin tyypillistä :whistle:
juu mut toisaalta muistelen hänen vaimonsa sanoneen et hän on heidän kotonaan kuskannut ampiaisen pihalle et kait meikäläisen piipitys on mennyt hänen alitajuntaansa :D

Luin juuti et suomalaiset hämähäkit eivät pure. Samassa tekstissä luki et lintukirput voivat purra ihmistä ja jättää punaisen kutiavan jäljen. Mua on purrut joku ötökkä yöllä nilkkoihin 3 kertaa ja kutisi kyl pitkään. Onneks tekstissä oli myös et lintukirput eivät viihdy sisällä eli ongelma ei ole pitkäkestoinen. Hyi hemmetti. Mua on purassu lintukirppu. yöööööök onneks siit on aikaa eli ei taida enää olla lintukirppuja. ja onneks eivät lasten kimppuun käyneet.

Ihan tämänkokoinen ei toi partsilla oleva pesä ole mut tää on aika järkky. Kuihan monta miljardia poikasta tosta tulee
http://www.mit.jyu.fi/tjlahton/2002/jotunheimen/tommi/DSCN4345-H%E4m%E4h%E4kin_pes%E4.html

Alkuperäinen kirjoittaja Kaktus:
Mun mies on muuten jostain saanut päähänsä uskomuksen, että hämähäkin tappaminen tietää pahaa. Siksi hän kantaa ne aina hellästi ulos, jos sattuu vaikka autossa olemaan :D

Mun äiti on just tällänen myös,sisältä kantaa aina varovasti hämikset kuistille.
:-D

Alkuperäinen kirjoittaja Akkavalta:
Ihan tämänkokoinen ei toi partsilla oleva pesä ole mut tää on aika järkky. Kuihan monta miljardia poikasta tosta tulee
http://www.mit.jyu.fi/tjlahton/2002/jotunheimen/tommi/DSCN4345-H%E4m%E4h%E4kin_pes%E4.html

:x :x

Ja aapeelle: tapa ny ihmeessä ne, jokaikinen!!! Niitä kuhajaa jo muutenki liikaa maapallolla!!! Mä muuttaisin pois!! :laugh:

No niin sainpahan kylmänhien pintaan. Siivosin kammarista lasten leluja niin eiköhä yks hämis ollu sängyn vieres. Koppasin pöydältä äkkiä kaks kirjekuorta ja niihinhän se hämis kiipes. Mut tosi kiva ku eihän se paikalla pysyny vaan meni puolelta toiselle. Hyi hemmetti. Karvat nousee pystyyn vieläki ku aattelee. Juosta kipitin parvekkeelle kissa jaloissa kirjekuorta käännellen hämistä pakoillen. Onneks putos helposti kirjekuoresta. Nyt tuntuu et se hämis o joka paikas. Kuitenki jäi seitistä roikkuun ja kiipee takas parvekkeelle. tai jos mä pöllyytinki sen mun vaatteisiin. no just. ei kyl se o maassa. piste.
Mut kyl tää kesä on ihanaa aikaa.

arvatkaas vaan kutiseeko täällä jalat ja selkä ja käsivarret ja päänahka ja jokapaikka!! En edes kammoa hämähäkkejä, mutta tämän ketjus lukeminen sai myötäelämään satojen hämähäkkien jalkojen sipsutuksen iholla :)
*ai minäkö pöhkö, nyt en ymmärrä*

Toivottavasti löydät jonkun hämisperheenpelastuskonstin!

Yhteistyössä