Hei palstamammat, antakaas omia mietteitänne mikä mun miestä vaivaa..? :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmeissään

Vieras
Ollaan oltu yhdessä 4-vuotta ja niistä 1,5-vuotta asuttu yhdessä. Yleensä ollut tosi ihana ja lempeä ja huomioiva mies.. Meillä on joskus ollut ongelmia, muttei mitään suuria.

En ole mustasukkaista sorttia, mutta epäilyttämään alkoi kun mies jutteli netissä aina salaa muitten naisten kanssa, vaikka oon sanonut etten mä siitä suutu, et enemmän epäilyttää jos salassa pitää jutella.
No, jonkin aikaa sitten alkoi taas epäilyttämään touhu, niin lukasimpa äkkiä keitten kanssa jutellut (tiedän että se on typerää.. :/) ja kappas vaan, siellä oli yksi nainen jonka kanssa tämä aikasemminkin jutellut, ja aluksi olin silleen ettei mitään. Huvikseni luin mitä siellä nytten oli..

Oli juuri sellaista että mies pyysi naista lähettää itselleen kuvia et ois mukavampi ruokatunti ja että voisi tulla kahvilla jos tää nainen oottaa vähäpukeisena. Mies on ennenkin tuon tyylisiä laukonut läpällä, muttei sentään tuollaista ihan! Ollaan aikasemmin keskusteltu ja olen sanonut että oli vitsi tai ei niin se loukkaa koska minäkään en tuollaisia vitsejä esitä miespuolisille kavereilleni koska mies itsekkin sanoi että se loukkaisi häntä. :/

Sen jälkeen aluksi yritin olla ettei mitään, että en sano. Mutta jotenkin tuli vaan niin paha olo noista etten kestänyt edes olla toisen lähellä. No lopulta yöllä sain kakistettua mikä mua vaivasi. Ja sitten miehen selitys oli se, että hän vaan halusi kiusata tätä naista ja ovat kavereittensa kanssa kiusanneet aijemminkin tätä henkilöä.

Ja muutenkin miehen käytös muuttunu, tuntuu että jotenkin välttelee tavallaan kanssani olemista, ja on hiljainen eikä keksi puheenaiheita ja suuttuu herkästi. Ei enää itse tule oikeastaan halaamaan tai antamaan pusua tmv jos lähtee tai tulee..

Olen aina ihmetellyt että miten jotkut on parisuhteessa, mutta silti hyväksyy että siinä on osittain muitakin kenelle flittailee yms. Loppujen lopuksi nuo kuitenkin yleensä aina päätyvät siihen että toinen pettää.

Olen aina ihmetellyt että miten jotkut on parisuhteessa, mutta silti hyväksyy että siinä on osittain muitakin kenelle flittailee yms. Loppujen lopuksi nuo kuitenkin yleensä aina päätyvät siihen että toinen pettää.

Juu näin.

Mä nostaisin kytkintä enkä jäisi odottelemaan että mies hyppää vieraaseen sänkyyn. Musta tuollainen olisi jo niin loukkaavaa ja laskisin ihan selkeästi pettämiseksi.

Ei kyllä kuulosta hyvältä. :( Jos minun poikaystäväni tekisi noin, niin saattaisin harkita jopa jättämistä.
Kyllä kenen tahansa miehen pitäisi tajuta ettei tuo ole reilua. Tämä on ikävästi sanottu, mutta tämän perusteella tuntuu siltä, että miehes ei pahemmin arvosta parisuhdettanne.

Ja vaikeaa tästä tekee kun tuo jää kummittelemaan. Että kun mies salaperäisesti näplää kännykkää tai tmv, niin saattaa ruveta ärsyttää kun miettii että laitteleeko se taas vaihteeks jotain... :( Yritän kyllä luottaa enkä alkaa kuvittelee mitään. Ja kun mies sattuu välillä olemaan sellainen et saattaa tehdä "virheet" uudestaan niin voi hyvin olla mahdollista että taas jossain vaiheessa löydän jotain kivaa..

tuollainen seksuaalinen ehdottelu ei kyllä ole mitään kiusaamista. Kaikesta kirjottamastasi päätellen sanoisin, että mies pettää sinua. Nyt on sinun hetkesi miettiä vakavasti mitä haluat ja suvaitset ja toimia sen mukaisesti.

Jos on oikeasti sitoutunut parisuhteeseen ja rakastaa toista, niin ei todellakaan flirttaile, tee seksuualisia ehdotuksia vieraille.

kuvittele, jos sä tiedät leijonan joka on syönyt ihmisen... niin ajatteletko sä vaan että no, mä yritän tässä nyt istuksia kuitenkin sen leijonan vieressä ja uskoa ettei se minua kuitenkaan syö.

Jos mies on jo pettänyt sinun luottamuksen pettämällä sinua toisen/toisten naisten kanssa, niin mietippä kannattaako sinun vaan yrittää luottaa?`?? eikö se olis miehen homma osoittaa sanoin ja teoin, että hän ei aio toimia jatkossa samoin. Parantaa tapansa sen vuoksi että kunnioittaa sinua ja arvostaa ja haluaa säilyttää parisuhteen hyvänä.

Nythän sä vaan painat villasella...eli annat hänen ymmärtää, että sinua voi kohdella miten vain ja sinä taas joustat ja yrität luottaa...

voi voi voi

• Tykkää
Reactions: Sanna80
No oli mies tuon jutun jälkeen laittanut sille naiselle, että eikai se suuttunut sen mauttomista vitseistä. Mutta en vaan tiiä, epäilyttää koska miehen käytös niin muuttunut,kuten jo kerroinkin. Ja jos olisi pettänyt niin varmaa johtuis siitä että olen itsekkin ollut aika viileä, johtuen taas miehen edellisistä hölmöilyistä ja omasta turhautumisesta... :/

Olisin myös loukkantunut jo toisenkin naisen puolesta tuosta "me vaan kiusataan sitä" kommentista. Millainen ihminen laittelee tuollaisia viestejä toiselle (ehkä tosissaan olevalle) ihmiselle? Ei kovin mukava tyyppi. Joten oli miten oli, miehes on mauton ihminen ja sinä olet aivan liian kiltti.

Ja vaikeaa tästä tekee kun tuo jää kummittelemaan. Että kun mies salaperäisesti näplää kännykkää tai tmv, niin saattaa ruveta ärsyttää kun miettii että laitteleeko se taas vaihteeks jotain... :( Yritän kyllä luottaa enkä alkaa kuvittelee mitään. Ja kun mies sattuu välillä olemaan sellainen et saattaa tehdä "virheet" uudestaan niin voi hyvin olla mahdollista että taas jossain vaiheessa löydän jotain kivaa..

Ei tuo ole luottamista. Tuo on tyhmyyttä.

[QUOTE="...";27106221]Olisin myös loukkantunut jo toisenkin naisen puolesta tuosta "me vaan kiusataan sitä" kommentista. Millainen ihminen laittelee tuollaisia viestejä toiselle (ehkä tosissaan olevalle) ihmiselle? Ei kovin mukava tyyppi. Joten oli miten oli, miehes on mauton ihminen ja sinä olet aivan liian kiltti.[/QUOTE]

No mä just miehelle sanoin että tajuaako se miten tyhmäks mut tekee. Ja siis tuota naista on kuulemma kiva kiusata siitä että ottaa kaiken tosissaan... Just sen takia ainakin mun omasta mielestä tuolla menolla mies saa mut näyttää kaikken silmissä typerältä koska asutaan tuppukylässä ja kerta tää nainen ottaa kaiken tosissaan... arrgghh.

Yleensä itse olen aika temperamenttinen ja ei alistuva tapaus mutta elämässä niin paljon vaan kaikkea että alkaa se oma luonne jo lyyhistyä enkä jaksa pistää vastaa, ja ikääkään mulla ei ole edes 25-vuottakaan vielä.. Entiedä, haluaisin vain aloittaa kaiken alusta jossain kauakana täältä... :)

Voivoivoi, olet sinisilmäinen. Ei tuollainen ehdottelu ole mitään kiusaamista, vaan ihan seksuaalisesti vihjailevaa ehdottelua. Miestä kiinnostaa seksi sen naisen kanssa, jos ei ole sitä vielä ehtinyt harrastaa. En katselis tollasta.

Yhteistyössä