Kiitos kaikille kommentoijille! Auttaa vähän hahmottamaan tilannetta, kun itse olen ällikällä lyöty. Eilen se soitti ja sanoi, että haluaa kuolla. Tuli tosi toimeton ja paha mieli. Mies oli vielä antanut ymmärtää, että on tasapainoista tyyppiä. Sanoin, että en löydä oikeita sanoja, mutta voin kuunnella. Sillä taas ei ollut sitten mitään sanottavaa. Jos edes sanoin jotain tsemppaavaa, niin se koki kaiken vittuiluna, vaikka ei ollut tarkoitus. Sillä on kaksi ääripäätä. Mä en enää edes tunne sitä. En varmaan sit 8 vuodessa oppinut tuntemaan. Tajusin. Olen myös lähdössä ulkomaille lauantaina ja vähän huolestuttaa. Pitää vaan luottaa siihen, että se nyt ei tee mitään. Mä en tosiaan voi huolehtia aikuisesta lapsesta, varsinkaan kun musta ei ilmeisesti ole mitään apua.
Se jopa suuttui yksi ilta, kun en saanut unta. Luuli että mun unettomuus johtuu siitä. Sanoin, että ei johdu mutta se lähti mun luota klo 23 jälkeen koska oli loukkaantunut. Ei unettomuudelle nyt vain voi mitään! Argh. En enää edes jaksanut sanoa mitään, koska huomasin että sen tapa toimia on lähteä kävelemään tilanteesta ja osoittaa sillä suuttumuksensa.