Meillä lapset on "kahdessa erässä" isot on 11 ja 9 ja pienet on 2 ja keväällä syntyy sitten toinen pieni.
Meillä on rauhallista =) varmaan siksikin kun isot on eri sukupuolta ja luonteeltaan rauhallisia ja pieniä on vaan ny tää yksi, joka hänkin on aika rauhallinen.
Musta tuntuu ettei periaatteessa sukulaisia ja ystäviä niin "kiinnosta" toisten asiat, siis en tarkoita tätä pahalla, mutta mulla ainakin sinällään ihan sama montako lasta mun ystävä ja sukulaiset hankkii. Tietysti vanhemmat ja isovanhemmat varmaan reagoi eri tavalla kun ovat tavallaan "lähellä"
Meillä 4 on vielä salaisuus ja varmaan perinteisiä kommenttaja esim. töissä tulee (monta lasta teillä olikaan jne...) mutta uskon että lähipiiri on iloinen, ainakin anoppi jo on kannustanut hankkimaan kaverin kuopukselle (kuin heillä itsellä iltatähti aika mahdoton kun isompiin iso ikäero)
Toisaalta kun lyhyehkö ikäero niin lapsista nopeasti toisilleen seuraa, meillä taas ovat aika eri "tasolla" tosin hurjasti pieni tykkää isoista ja isot pienestä ja ovatkin tietysti "oikeita" isoveljiä ja siskoja kun voivat hetken katsoa perään jne.
Tsemppiä, hyvin se varmaan menee ja pääasia että itse olette innoissanne!!