Hei perheettömät! Miten aikataulutettuja päivänne ovat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ohiajaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Ohiajaja

Vieras
Siis onko kalenterinne täynnä tyyliin

7.00-8.00 aamuspinning
8.30-16.30 töissä
17.00 kaverin kanssa kahville
19.00-20.00 Jumppa
21.00-23.00 elokuviin kullan kanssa.

Noi nyt oli vaan esimerkkejä. Kun mulla ei kai ole elämää, päätellen siitä että mulle sopii melkein milloin vain nähdä kavereita lyhyelläkin varoitusajalla, ja voin ihan hyvin jättää harrastuksen väliin jos tulee jotain hauskempaa. Eikä joka illalle todellakaan ole menoja, hyvä jos pari kertaa viikossa on jotain ohjelmaa. Tykkään ihan vain hengailla kotona, mutta siitäkin tulee huono omatunto, kun ei saa mitään aikaan. Vähintäänkin pitäisi luoda taidetta tai tehdä käsitöitä, siivota tai kenties harrastaa kokeellista kokkausta jos kerta kotoilee :D

ei ole kovin aikataulutettuja mun päivät. Mulla ei lapsia ole, mutta perhe kylläkin ;) Jos yritän jotain aikatauluja tehdä niin aina tulee jotan miksei ne toteudu. MS-fatiikki sitten viimestään aiheuttaa sen ettei niitä aikatauluja pysty noudattaan.

Ei kovin aikataulutettua. Käyn jumpissa milloin haluan, koska olen liikuntakeskuksen jäsen. Eli jos tulee joku meno, voin aivan hyvin siirtää jumpan. Olen siis usein lyhyellä varoitusajalla tavattavissa. Lähinnä luennot ja eräät työjutut aikatauluttavat elämää, muuten elän hyvin vapaasti.

Ei ole aika-tauluja kummemmin, aamu ja iltapala pitää syödä lääkeiden takia suurinpiirtein
päivittäin samaan aikaan.

Työpäivinä tietysti herään aikalailla samaan aikaan.

Töissä (matkoineen) n. 7:45-16:15. Muita säännöllisiä aikatauluja ei ole. Salilla käyn 3-4 kertaa viikossa yleensä joko suoraan töiden jälkeen tai viikonloppuna, muutaman kerran kävelyllä, pari kertaa viikossa näen yleensä kavereita ja lähes joka päivä poikaystävää. Muutaman kerran viikossa ruokakaupassa käyntiä, muutaman kerran kuussa ehkä muita ostoksia. Tekemistä siis on joka päivälle, mutta ilman aikatauluja.

Ei paljon mitään aikataulua, ainoat pakolliset menot taitaa olla duuni ja vapaaehtoishommat. Kavereita pystyn näkemään kans lyhyellä varoitusajalla. Mulla tuntuu menevän kausittain ahkeruus ja laiskuus; välillä teen koko ajan jotain, urheilen, leivon, käytän koiraa pitkillä lenkeillä jne. ja välillä teen jotain vaan jos on pakko.

Lasketaanko mut perheettömäksi, vaikka nuorempi aikuisista lapsistani asuukin vielä kotona? Mun päiväni eivät ole noin aikataulutettuja. Mulla työt alkaa aamulla 8-9:30 välisenä aikana ja jatkuvat siihen asti kunnes loppuvat. Koskaan en voi olla 100%:sen varma, moneltako työpäiväni päättyy. Ja juuri sen vuoksi en voikaan päiviäni aikatauluttaa. Mulla ei ole kodin ulkopuolisia, viikonpäivään tai kellonaikaan sidottuja harrastuksia. Pari kertaa kokeilin espanjan kurssia, mutta siinä kävi aina niin, että pääsin osallistumaan joka kolmannelle tai neljännelle tunnille.

Yhteistyössä