Hei pitää jakaa teille mun viimeöinen uneni....ja toivoa ettei kyseessä ollut enneuni..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Mä näin nimittäin viime yönä sellaista unta että lentokone tippui taivaalta ja kaikki matkustajat kuolivat. Kyseessä oli joku Suomesta lähtenyt lento ja kyydissä oli lukuisia julkimoita.

Muita en muista kuin Frederikin, josta luin unessa lööppejäkin (siis kuolemasta).

No en mä oikeesti oo koskaan nähnyt mitään enneunia (paitsi että meille syntyy punatukkainen esikoispoika joka ei sitten ollut punaisia hiuksia nähnytkään), mutta hiton todentuntuinen tuo uni oli :/

Olisikin kauhea menetys jos Reetu tipahtaisi, toivotaan ettei ollut ennenunesta kysymys. :|

Vakavasti, joskus kyllä nuo unetkin osaa olla pirullisen todentuntuisia, mietityttää pitkälti seuraavaan päivään.

Hitsi kun menin eilen nukkumaan ja jäi tää ketju kesken. Vesimelonit se oli joku ulkomaanlento josta näin unta, joten sä ainakin voit lopettaa murehtimasta :D .

Ja mä kyllä luulen voivani luvata syödä hatullisen vauvan ripulikakkaa jos olen kerrankin jonkun enneunen nähnyt. Ihmeen todentuntuinen uni vaan ja sellainen joka (kuten Tammihärkäkin sanoi) jäi mietityttämään myös seuraavana päivänä.

Mulla on järjettömän vilkas mielikuvitus ja näen aina mitä omituisimpia unia. Välillä lähtee laukkaamaan ihan hereillä ollessanikin :D :D . Mutta KOSKAAN en oo nähnyt enneunta. Kerran näin loton oikeat numerot ja intoa piukassa lähdin seuraavana päivänä viemään lottolappua....siinä rivissä EI OLLUT YHTÄÄN OIKEIN :headwall: :headwall:

Yhteistyössä