Hei pitäisikö koululiikuntaa lisätä kouluissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9MM.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

9MM.

Tunnettu jäsen
13.05.2024
3 407
154
63
39
Esim ylastella kolme kertaa viikossa tunti kerrallaan punttisalia plus muu liikunta neljä kertaa viikossa tunti kerrallaan vai kaksi muuta liikunta tuntia se lisäis yläasteen tuntimäärää tunnilla et pitenis koulupäivä sit tunnilla vai onko se oikein? Mut kropastaan olis hyvä pitää jo huolta lapsena nää kaikki punttisaleilut ois sit personal trainerin ohjaamia ja jos luokassa on jakskyt oppilasta ni montako raineria tarttetaan et yks luokka tulee oikein ohjatuks? Sit tietty joskus olis lepo viikkoi päivii ja sillon lapset on voinnu vaik äänestää et mitä mielekästä korvaavaa tilalle vaik leffan kattomista tai tuntii aikasemmin himaan silloin ja punttisali olis aina koulun päätteeks ja jokainen lapsi voisi saada ilmaisen salikortin koko vuodeksi myös kesäksi että liikunta ja sali ei keskeydy kertaakaan liian pitkäksi aikaa terveys on tärkeä ja se on hyvä oppia jo pienenä ja koulut alkaa taas syömään monipuolista ja laadukasta ruokaa eikä säästää laadusta suomalaista ja terveellistä. Sit tietty punttisalin jälkeen koululla vois olla just ravintoterapeutin suosittelema hyvä välipala?

Ja sit jokainen lapsi ja miksei nuorikin voisi saada viisi elämyskorttia kesäksi valitsemaansa paikkaan vai tulisko jo liian kalliiksi koska voiko lapsi mennä jo yksin huvipuistoon? Noh teinit nyt kait voi jo mennä junilla ja busseilla huvittelemaan toiseen kaupunkiin vaikka lintsille. Mikä teidän mielestä on suosikki huvipuisto? On se itelle lintsi ylivoimasesti ja puupuvuoristorata ja muut. Ainoo mikä harmittaa et sillonkun mä olin lapsi ni sähköautoilla sai törmäillä toisiinsa se oli aina kiva ottaa vauhtia ja jysäyttää muita päin sain välillä vihaisia ilmeitä mut mä nauroin niille maha kippurassa ja sit uutta tööttiä antamaan. Se oli hauskaa sillon pikkulapsena nyt ei🥲 mut joo ja entäs jos teini on varaton. Noh mitä jos tehdään vaik lintsin rannekkeeseen tili jolta sit lähtee summa kun vaik tilaa pehmiksen ja sinne voi netinkin kautta lisää rahaa vaik jos ongen narusta puuttuu kakseuroo tai jos syö aterian siel tai no jos parikin tollast olis. Mitä te teette yleensä perheenä syyslomaisin tai talvi?

Yhteistyössä