Hei pk-seutulaiset mitäsnyttiläiset! Tavataan Kaivopuistossa sunnuntaina 15. päivä klo 15:00->

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninaTT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Tarkennan, kaivarissa on siis leikkipuistoalue, sitä mä aattelin treffipaikaksi :saint: Jos sopii? Siellä missä on hiekkalaatikko, sellanen lohikäärmeolio ui siinä, on keinut ja pari liukumäkeä ja kiipeilyteline... Lasten kanssa se olis varmaan helpoin paikka treffata. Mä jo suunnittelen tekeväni kyltin jossa lukee 2+ ja istuttavani sen siihen penkille jotta kaikki huomaa :)

Ei kun teet ison kyltin, missä lukee "MITÄS NYT?" Herättää enemmän hupia kanssaihmisissä, kun vaikutat joltakin pahoja ongelmia omaavalta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
En huoli itse itseäni mukaan joten jätän varmaan suosiolla väliin kun olen tällainen hannarikakka joka pelkaa omaa varjoaankin nykyään ja jolle ulos lähteminenkin tuottaa tuskaa

:D Hetki kesti.. miksi? :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
En huoli itse itseäni mukaan joten jätän varmaan suosiolla väliin kun olen tällainen hannarikakka joka pelkaa omaa varjoaankin nykyään ja jolle ulos lähteminenkin tuottaa tuskaa

:D Hetki kesti.. miksi? :(

Musta on tullut kamala ilonpilaaja ja panikoija. Minä olen juuri se happaman näköinen, vihainen, kurttuotsainen täti, jota lapset pelkää. Näytän siltä, kun olisin tehnyt viiltoja sitruunaan ja tunkenut sen takapuoleen. Halusin tai en. Pysyn varmaan suosiolla pois, jos palstalla satun olemana ketjuntappaja, niin sentään sen verran tajuan, etten ole palstatapaamisen ilontappaja. :D

:o .... :saint:
Positiivista tuulta sinne päin ja menoks..tai tuloks :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
Enhuoliitseitseänimukaanjotenjätänvarmaansuosiollaväliinkunolentällainenhannarikakkajokapelkaaomaavarjoaankinnykyäänjajolleuloslähteminenkintuottaatuskaa

mäkin jätän suosiolla väliin ja syitä löytyy useita:
olen niin paljon vanhempi kuin muut
en ole erityisen seurallinen henkilö
kammoan joukkotapaamisia, ja tästä syystä olen useimmiten hiljaa ja syrjässä muista jos sellaiseen joudun, ja se taas yleensä aiheuttaa närää
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Tarkennan, kaivarissa on siis leikkipuistoalue, sitä mä aattelin treffipaikaksi :saint: Jos sopii? Siellä missä on hiekkalaatikko, sellanen lohikäärmeolio ui siinä, on keinut ja pari liukumäkeä ja kiipeilyteline... Lasten kanssa se olis varmaan helpoin paikka treffata. Mä jo suunnittelen tekeväni kyltin jossa lukee 2+ ja istuttavani sen siihen penkille jotta kaikki huomaa :)

Ei kun teet ison kyltin, missä lukee "MITÄS NYT?" Herättää enemmän hupia kanssaihmisissä, kun vaikutat joltakin pahoja ongelmia omaavalta :D

:laugh: LOISTAVA idea!!
 
Niin ja hei kaikki mukaan jotka suinki haluaa! Tää ei ole mikään sisäpiirijuttu! Mä otan Tiimarinvihon mukaan pitelee mua kädestä ku pelottaa mutta muuten kaikki nikit täällä mullekin aika tuntemattomia...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
Enhuoliitseitseänimukaanjotenjätänvarmaansuosiollaväliinkunolentällainenhannarikakkajokapelkaaomaavarjoaankinnykyäänjajolleuloslähteminenkintuottaatuskaa

mäkin jätän suosiolla väliin ja syitä löytyy useita:
olen niin paljon vanhempi kuin muut
en ole erityisen seurallinen henkilö
kammoan joukkotapaamisia, ja tästä syystä olen useimmiten hiljaa ja syrjässä muista jos sellaiseen joudun, ja se taas yleensä aiheuttaa närää

Minäkin oon tuommonen. Varotuksen sana kaikille paikalle tuleville!
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Saako Turussa asuva tulla? :snotty:

ooh! Ootko tulossa Helsinkiin? :)

Voisin vaikka tullakin, junalippu on opiskelijalle halpa ja lapset matkustaa vielä ilmaiseksi...mieskin on töissä 15.8. ja samalla reissulla vois taas käydä pojan kummitädin luona.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Saako Turussa asuva tulla? :snotty:

ooh! Ootko tulossa Helsinkiin? :)

Voisin vaikka tullakin, junalippu on opiskelijalle halpa ja lapset matkustaa vielä ilmaiseksi...mieskin on töissä 15.8. ja samalla reissulla vois taas käydä pojan kummitädin luona.

Et sä tulekaan sinne Turun juttuun silloin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Saako Turussa asuva tulla? :snotty:

ooh! Ootko tulossa Helsinkiin? :)

Voisin vaikka tullakin, junalippu on opiskelijalle halpa ja lapset matkustaa vielä ilmaiseksi...mieskin on töissä 15.8. ja samalla reissulla vois taas käydä pojan kummitädin luona.

Kivakiva! Sit mun ei tarvii tulla vielä vähään aikaan turkuun ku kaikki mun kolme turusta tuntemaani ihmistä on tulossa käymään seuraavan kahden viikon aikana B) Jos tytsi siis saa aikaseks tulla jossakin välissä :snotty:
 

Yhteistyössä