V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Tarkennan, kaivarissa on siis leikkipuistoalue, sitä mä aattelin treffipaikaksi :saint: Jos sopii? Siellä missä on hiekkalaatikko, sellanen lohikäärmeolio ui siinä, on keinut ja pari liukumäkeä ja kiipeilyteline... Lasten kanssa se olis varmaan helpoin paikka treffata. Mä jo suunnittelen tekeväni kyltin jossa lukee 2+ ja istuttavani sen siihen penkille jotta kaikki huomaa![]()
Ei kun teet ison kyltin, missä lukee "MITÄS NYT?" Herättää enemmän hupia kanssaihmisissä, kun vaikutat joltakin pahoja ongelmia omaavalta