HEI, raskaana olleet ja synnyttäneet ISOKOKOISET naiset, laihtumisesta kysymys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Riina

Vieras
Eli oletteko kuinka paljon laihtuneet ja missä ajassa raskauden jälkeen. Täällä huhuilee tietoa yksi todella iso raskaana oleva nainen, BMI on 39. Haluaisin kuulla miten painot on muilla pudonneet.

Kai mä sit oon iso :( mulla ei tullut raskausaikana yhtäkään lisäkiloa ja synnytyksen ja lyhyen imetyksen (2,5kk) paino tippunut n.11-12 kg siitä kun aloin odottaa.

Mulla kans sama tilanne. BMI 40, ja synnytyksestä 2 kk. Imetys jarruttelee laihduttamista. Raskaudessa tuli "vaan" 5kg, johon olin kyllä melko tyytyväinen. tavotteena BMI 25-30..

En mä imetyksellä laihtunut kun sitä kesti vain vähän aikaa, enkä muutenkaan lapsen kanssa ollessa. Vaan aloitin laihdutuksen aivan tietoisesti ja nyt lähtenyt 4kk:ssa 20kg :)

miulla tippu odotusaikana paino 13 kiloa. tai siis synnärillemenopaino oli tasan kilon vähemmän ko sillon ko aloin oottaan. ja synnärille jäi 10 kiloa, kotona sitte ekan kuukauen aikana 3.

mutta takasin on tullu masennuksen ja muitten vaikeitten elämäntilanteitten vuoksi. nytten on jälleen laihis (tai siis elämäntaparemppa) menossa.

miulla oli raskausdiabetes joten ihan senki takia paino putos.