Hei sanokaa voiko pelkästään kuumuus nostaa kuumeen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Tai lähinnä ruumiinlämpöä... Kun meillä on sisällä 27 lämmintä ja mulla on tosi kuuma ja kasvoja kuumottaa, otsa hiessä. Mittasin korvamittarilla kuumeen ja se näytti 37.5. Normaalisti näyttää melkein asteen vähemmän...
 

Yhteistyössä