"Maahanmuutto kuumentaa tunteita Etelä-Afrikassa – oppositio haluaa laittomasti maassa olevat ulos viimeistään 30. kesäkuuta"

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"Omat kansalaiset etusijalle

Mielenosoitusten järjestäjät kiistävät toimintansa olevan muukalaisvihamielistä. Heidän mukaansa he ovat kyllästyneitä siihen, että muut afrikkalaiset käyttävät Etelä-Afrikan järjestelmää väärin ja, kuten March and March -ryhmän johtaja Jacinta Ngobese-Zuma asian ilmaisi, ”uhriutuvat”.

– Emme voi antaa Etelä-Afrikan muuttua pakolaisleiriksi epäonnistuneille Afrikan valtioille. Jokainen maa asettaa omat kansalaisensa etusijalle, ja haluamme Etelä-Afrikan hallituksen tekevän samoin."
 
"Omat kansalaiset etusijalle

Mielenosoitusten järjestäjät kiistävät toimintansa olevan muukalaisvihamielistä. Heidän mukaansa he ovat kyllästyneitä siihen, että muut afrikkalaiset käyttävät Etelä-Afrikan järjestelmää väärin ja, kuten March and March -ryhmän johtaja Jacinta Ngobese-Zuma asian ilmaisi, ”uhriutuvat”.

– Emme voi antaa Etelä-Afrikan muuttua pakolaisleiriksi epäonnistuneille Afrikan valtioille. Jokainen maa asettaa omat kansalaisensa etusijalle, ja haluamme Etelä-Afrikan hallituksen tekevän samoin."
 

Yhteistyössä