Hei sinä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä

Vieras
Tämä nainen ajattelee asioita, joista sinä et tiedä mitään. Ehkä on parempi ettet tiedäkään, sillä ne ovat painokelvottomia.
Tämä nainen menee illalla tupakalle terassille ja näkee kuinka piipustasi nouse savu, tämä nainen katsoo savuun ja huokailee.
Tämä nainen menee veteläksi nähdessään sinut, puolipökerryksiin olet saanut hänet.
Tämä nainen on naimisissa muttei saa irti ajatuksiaan sinusta.
Tämä nainen ei ole koskaan suudellut sinua, mutta on monesti ajatellut tekevänsä niin. Ainakin haaveissaan.
Sinä et tiedä siitä mitään.
Paitsi nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No, muotoilkaa mulle hyvä tekstari :)

miksi et voi sanoa suoraan päin naamaa?

Ai kasvotusten vai tekstarilla?
Kasvotusten ei tule sellaista tilannetta, että voisi suoraan "pamauttaa päin näköä".

Nyt se on hereillä, tiedän, koska valot palaa. Laittaisko sille ihan pokkana viestin, että "oletko hereillä"? Siihen se tietty vastaa, että olen, kuin niin.
Ja sittenkö vaan vastaisin, että "mä ajattelen sua"??

Meillä on toistemme numerot, ihan muusta syystä jo entuudestaan.

Kasvotusten ei tule sellaista tilannetta, että voisi suoraan "pamauttaa päin näköä".

Nyt se on hereillä, tiedän, koska valot palaa. Laittaisko sille ihan pokkana viestin, että "oletko hereillä"? Siihen se tietty vastaa, että olen, kuin niin.

musta vaan tekstareilla rakkaudentunnustukset on niin so last season ja teiniä. jos oikeesti haluaa jotain järkee(eikä vaan pelleilyä ) niin eka eroo edellisestä ennenku alkaa uuden kanssa kehittämään mitään. must siinä vaan ei ole järkeä.

musta vaan tekstareilla rakkaudentunnustukset on niin so last season ja teiniä. jos oikeesti haluaa jotain järkee(eikä vaan pelleilyä ) niin eka eroo edellisestä ennenku alkaa uuden kanssa kehittämään mitään. must siinä vaan ei ole järkeä.

Se nyt vaan ei ole mahdollista. Elämä ei aina ole niin yksinkertaista.

Se nyt vaan ei ole mahdollista. Elämä ei aina ole niin yksinkertaista.

mut onko sit tavoitteena ihan suhde vaiko pano? onko kovin reilua olla naimisissa jos ei halua olla sen miehen kanssa? ei vaan tajua

:headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

"Pannaax?"

No ei mitään tommosia. Ihan oikeesti nyt! Tää on kamala paikka mullekin!!

No siis, sama asiahan tossa on kuin sun viestissä. Lyhyemmin vain. Sitähän se on, jos et ole valmis edellista suhdettasi lopettamaan uuden tieltä.

En mä tiedä mitä haluan, mutta sen tiedän, että toi mies ei jätä mun ajatuksia rauhaan...

Yhteistyössä