hei te joilla on ollut km! tarviin apua/neuvoa!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meneekö tää kesken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

meneekö tää kesken

Vieras
oon rv11+1 ja tänään on tullut kirkasta vuotoa mutta ei siteeseen asti kuitenkaan mutta kuitenkin tullut.. mitään hyytymiä veressä ei ole tai ole kovia kipuja ainoastaan vasemalla munasarjojen kohdalla tuntuu vihlasevaa kipua liikkeellä olessa..
kuulostaako tämä alkavalta keskenmenolta?
ultrassa en ole viellä käynyt ensi ti on np-ultra

Mulla alkoi kesken työpäivän tuleen ensin ruskeaa limaista mömmöä, tunnin sisällä oli jo kunnolla vuotoa niinkuin menkoissa. Kipuja en potenut. Samana päivänä ultrassa varhainen km, viikkoja oli n. 8. Eikös sitä sanota että pikkuvuodot tuossa vaiheessa ovat ihan normaalia. Jos et halua lääkäriin heti sännätä, niin ota ilta rauhallisesti, yritä relata. (Tiedän, että kurkistelet pöksyihin kuitenkin viiden minuutin välein.. )

voi olla tai ei ole. itsellä oli kivutonta vuotoa päivän,seuraavana päivänä vuoto voimistui,eikä kipuja edelleenkään. sinä yönä alkoi kuukautiskipumaiset jomotukset,kun kohtu supisteli. sillon tuli hyytymiä ja kaikki poistui itsestään. ei tarvinnut tehdä edes kaavintaa. mene huomenna polille jos ei helpota. vaikka luulet että kaikki olisi tullut pihalle,mene silti tarkastuttaan. mittaavat samalla hcg:n. jos se on korkea joudut seurantaan.

vuodot alkuraskaudessa on kyllä yleisiä,itse tässä raskaudessa pelästyin kun tuli vuotoa,se ei kuitenkaan voimistunut. siinä vaiheessa kun verta tulee samanverran kun kuukautistenaikaan on keskenmone todennäköinen. toivotaan parasta sun kohdalla.

Mulla km. alkoi pienellä tihrutuksella joka ei tullut siteeseen asti.Illalla alkoi todella rajuna ja oikeastaan kaikki tuli kotona kylppärin lattialle. Vasta osastolla alkoi todella kovat kivut, aijemmin oli vain menkkamaista pistelyä.

Toivotaan sinulle kuitenkin parasta!

Yhteistyössä