Hei te jotka käytte säännöllisesti hierojalla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kirsi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kirsi"

Vieras
Miten usein käytte ja mitä teiltä hierotaan? Aika/hinta? Koetko että on hintansa väärti eli kannattava sijoitus hyvin vointiin?

Itse olen harkinnut että alkaisin käymään säännöllisesti koska kärsin usein toistuvista päänsäryistä. hieronnasta on kuitenkin apua

[QUOTE="Kirsi";26791395]Miten usein käytte ja mitä teiltä hierotaan? Aika/hinta? Koetko että on hintansa väärti eli kannattava sijoitus hyvin vointiin?

Itse olen harkinnut että alkaisin käymään säännöllisesti koska kärsin usein toistuvista päänsäryistä. hieronnasta on kuitenkin apua[/QUOTE]

3 kertaa viikossa, ilmaista, noin 10 minuuttia kerrallaan. hierotaan vasen tissi, hauis ja olkapää.

Käyn silloin kun lihakset tuntuu kireiltä, sanotaan että n. Kahden viikon välein. Joskus viikottain. Taitaa maksaa reilu 50e tunnilta ja on todella hintansa väärti.

Suosittelen muuten fysioterapiaa enemmin, hieronta on aika pintapuolista käsittelyä ja jatkuvat päänsäryt ei sillä laukea kuin hetkellisesti

Meillä käy hieroja kotona. Nyt tällä hetkellä käy 2 viikon välein. Tiistaina tulee taas hieromaan. :)
Mulla on ongelmakohtana niska-hartiaseutu ja yläselkä ja niitä hierotaan.
Mitähän se hinta nyt sitten on, kun mies sen aina maksaa, öö olisko jotain 20 euroa/hlö, hieroo n. 45min.

Yhteistyössä