Hei te, jotka puette lapsenne hieman ehkä kalliimpiin merkkivaatteisiin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kodikas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä isä hoitaa aamulla tarhaan viennin ja kun hänet sit iltapäivallä haen saattaa päällä olla melkein mitä tahansa (onneksi ei vielä ole pikkuveljen vaatteita näkynyt) vaikka yritän joka ilta laittaa valmiiksi seuraavan päivän kamat ;)

Meillä ei mitään kalliita merkkejä ostella. Mukavia käyttövaatteita Lindexiltä mm. Bamsea niitä käytetään kotona ja tarhassa. :)

Kyllä meidän lapsi päiväkodissa pitää niitä vaatteita, mitä hänelle on ostettu. Voi olla H&M:n paita toisena päivänä ja toisenä päivänä Timberland. Ei tulisi mieleenkään ostaa rumaa vaatetta päiväkotiin sen takia, että kauniimpi varastettaisiin. Kyllä minä Reimatecin sinne pistän päälle tai jotain muuta mitä olen ostanut.

Minä tykkään pukea lapsen yhteensopivasti ja kauniisti ja puhtaasti. Sen pystyy tekemään ihan H&M:llä tai muullakin.

Meillä saa lapsi likastaa noi kalliitkin vaatteet ja se ei ole syy pistää päiväkotiin jotain kakkosluokan retkuja. Ne voi laittaa rätiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:
Olen kiinnostunut siitä, miten lapsella menee hoidossa ja miten on leikkinyt ja onko syönyt, kun että mitä vaatteita on päällä. Ihmetyttää asioiden tärkeysjärjestys, hienoilla vaatteilla koreilijat ei oikein taida omata tervettä itsetuntoa, ja sama vaiva upotetaan sitten lapsiinkin!

Noihan kysytään lasta haettaessa. Aamulla tai edellisenä iltana päätetään, mitä vaatteita on päällä/varalla. Ei mulla vaan aikaa mene paljonkaan siihen, että valitsen kauniit vaateyhdistelmät lapselle seuraavaksi päiväksi... Minä en edes ymmärrä mitä näillä on tekemistä toistensa kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Kyllä meidän lapsi päiväkodissa pitää niitä vaatteita, mitä hänelle on ostettu. Voi olla H&M:n paita toisena päivänä ja toisenä päivänä Timberland. Ei tulisi mieleenkään ostaa rumaa vaatetta päiväkotiin sen takia, että kauniimpi varastettaisiin. Kyllä minä Reimatecin sinne pistän päälle tai jotain muuta mitä olen ostanut.

Minä tykkään pukea lapsen yhteensopivasti ja kauniisti ja puhtaasti. Sen pystyy tekemään ihan H&M:llä tai muullakin.

Meillä saa lapsi likastaa noi kalliitkin vaatteet ja se ei ole syy pistää päiväkotiin jotain kakkosluokan retkuja. Ne voi laittaa rätiksi.

Meillä sama juttu käyttöön kaikki vaatteet on ostettu. Eipähän nuo vaatteet päiväkoti ikäisellä kovin kauaa mahdu.
Lapsi saa itse valita, kunhan vaate on puhdas ja sään mukainen. Vähän toki ohjailla voin, että ei ole ihan pelättimen näköinen. Mielestäni nuo merkki vaatteet on monesti kyllä aika karmeita. Eli en osta merkin mukaan, vaan sitä mikä mielyttää itseäni, sekä lasta. Turha ostella vaatteita joita lapsi ei suostu käyttämään...

Yhteistyössä