hei te kaikki joilla on HORMONIKIERUKKA!!!! apuja..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
mulla on nyt reilu 2kk ollut kierukka ja ennen niin hemmetin runsaat menkat muuttuivat oitis asennuksen jälkeen tosi niukoiksi, sillee et helpolla selvittiin pikkuhousun suojilla, tihruttelu tosin kestää lähes kaksi viikkoa kerrallaan, mutta sen ne sanoivat kierukkaa asentaessa olevan alkuun normaalia. Mutta nyt 4 pv sitten alkoi taas vuoto, ja se on todella runsasta... sidettä (jopa yösiteitä) saa olla vaihtamassa kokoajan. Kierukan uskon olevan kumminkin paikoillaan, kokeilemalla tuntuu siimat ja mitään kipua ei ole eikä ole tullut... Onko tää normaalia? siis kierukan alkuhäiriöitä, vai kannattasko olla huolissaan...?

Miulle sanottiin, et puol vuotta saattaa mennä, ennenkuin tasaantuu. Miulla loppu menkat heti asennuspäivänä, mut sit alko vähän ajan päästä tuhruvuotoa/tiputtelua ja sitä oli ihan miten sattuu. Nyt ollu sit menkat kokonaan pois jo puol vuotta. Eli en usko, et tarviis olla huolissaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ok:
kiitos sinulle. kun ainakin kuvittelisin et jos kierukka ois huonosti paikoillaan tai hiukan irti niin et se sattuis???

Miulla on välillä tullu, juuri niinä päivinä, ku menkat periaatteessa aina pitäis alkaa, ni ihan hirveitä kipuja. Voisi verrata jopa supisteluihin.. Vihloo reittä pitkin polveen asti, mut siellä se on kuulemma nätisti paikoillaan :) Mutta sekin on aina vaan parina päivänä muutaman kerran. Luulis kans, et jos kierukka ios huonosti, ni sattuis sit koko ajan.

Soita asentaneelle lääkärille vaikka.Mulla kahdesti ollut kierukka eikä mitään em.juttua.Tosin kierto voi heittää että sulla oliskin nyt menkat...
En tiiä.
Mun muutui heti niukiksi ja oikeestaan on pois nyt vuoden jälkeen.
VÄhän tulee jotain tuhrua parina päivänä...

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Miulle sanottiin, et puol vuotta saattaa mennä, ennenkuin tasaantuu. Miulla loppu menkat heti asennuspäivänä, mut sit alko vähän ajan päästä tuhruvuotoa/tiputtelua ja sitä oli ihan miten sattuu. Nyt ollu sit menkat kokonaan pois jo puol vuotta. Eli en usko, et tarviis olla huolissaan.

Mulla myös näin. Kierukka laitettu 2,5v sitten ja ilman minkäänlaista tiputtelua tms ollut reilu vuoden. Siihen asti pärjäs kahden päivän pikkutiputtelulla. Sidevuotoa tuli ekat 6kk.