K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Minsku82:kun sipsit on hyvää..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Alkuperäinen kirjoittaja Minsku82:kun sipsit on hyvää..![]()
Ja pizzat...ja hampurilaiset...ja pihvit....Äh, mulla on nälkä...
Alkuperäinen kirjoittaja Minsku82:Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Alkuperäinen kirjoittaja Minsku82:kun sipsit on hyvää..![]()
no just vetäsin yhden pizzan ja on muuten hyvää..
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Alkuperäinen kirjoittaja Minsku82:Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Alkuperäinen kirjoittaja Minsku82:kun sipsit on hyvää..![]()
Kiitos lohdutuksesta...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minsku82:Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Alkuperäinen kirjoittaja Minsku82:Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Alkuperäinen kirjoittaja Minsku82:kun sipsit on hyvää..![]()
eipä mitään olis tos viel yks slaissi jos maistuu.. kebablihaa, tomaattia ja sitä kebat kastiketta/majoneesii..
kokista ja kahvii jälkkäriks jos haluut..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:no ihan silkkaa hyväsydämisyyttämme, ettei sun tarvitse olla yksinäsi kalpea, läski ja ruma :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Hiirulainen:Tääk look tulee varmasti vielä joskus muotiinEdelläkävijöitä katos.
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Alkuperäinen kirjoittaja Minsku82:Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Alkuperäinen kirjoittaja Minsku82:Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Alkuperäinen kirjoittaja Minsku82:kun sipsit on hyvää..![]()
eipä mitään olis tos viel yks slaissi jos maistuu.. kebablihaa, tomaattia ja sitä kebat kastiketta/majoneesii..
kokista ja kahvii jälkkäriks jos haluut..![]()
Mä taisin just rakastua... :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:no ihan silkkaa hyväsydämisyyttämme, ettei sun tarvitse olla yksinäsi kalpea, läski ja ruma :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:no ihan silkkaa hyväsydämisyyttämme, ettei sun tarvitse olla yksinäsi kalpea, läski ja ruma :heart:
Morjens.
Millon lähdet mun ja Suzyannen kanssa sumpille? Tänään funtsittiin, että olis kiva tavata sutkin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:no ihan silkkaa hyväsydämisyyttämme, ettei sun tarvitse olla yksinäsi kalpea, läski ja ruma :heart:
Morjens.
Millon lähdet mun ja Suzyannen kanssa sumpille? Tänään funtsittiin, että olis kiva tavata sutkin.![]()
joo, vois joku kerta tehdä tällit kaffeen merkeissä, kiva olisi tavata teidät kummatkin![]()
täytyy kahtella, nyt huhtikuussa on ihan jeesuksen paljon kaikenlaista juoksemista ympäriinsä plus töitäkin pitäisi tehdä, kevät puolella aina vilkastuu, mutta aina sitä aikaa löytyy kun vähän rukkaa menojaan![]()