hei tunkekaa nyt ne v*tun hauskat ja söpöt joulutekstarit jo hanuriinne!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi viddu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi viddu

Vieras
ei seetana kun alkaa nyt jo tulla noita IHANIA, SÖPÖJÄ ja ah, niin HAUSKAN HUMORISTISIA joulutekstareita! :headwall: mä en halua saada enää yhtään jonkun apukoululaisen rautakangesta vääntämää ontuvaa riimittelyä tai muka-hauskaa viestiä ryyppäävistä tontuista. EIKS VOI VAAN TOIVOTTAA HYVÄÄ JOULUA jos on ihan pakko häiritä toisten joulurauhaa???!!

Alkuperäinen kirjoittaja voi viddu:
ei seetana kun alkaa nyt jo tulla noita IHANIA, SÖPÖJÄ ja ah, niin HAUSKAN HUMORISTISIA joulutekstareita! :headwall: mä en halua saada enää yhtään jonkun apukoululaisen rautakangesta vääntämää ontuvaa riimittelyä tai muka-hauskaa viestiä ryyppäävistä tontuista. EIKS VOI VAAN TOIVOTTAA HYVÄÄ JOULUA jos on ihan pakko häiritä toisten joulurauhaa???!!

Joo niihin voi vastata tekstaamalla takas, eikä kaksplus palstalle :D

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
En lähetä jouletekstareita, vaan iloisen joulutervehdyksen perheeltämme pikkuisten räkänokkieni kuvalla varustettuna :xmas:

Juu samalla tapaa mekin. Yks onnistunut kuva vääntelehtivistä mukuloista on joka jouluinen ihme.

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Mun tuttavapiirissä joulutekstarien lähetys on onneksi lopetettu joskus 5 v sitten. Sehän on ihan junttia! oli muodissa silloin 10 v sitten.

Ai se on mennyt pois muodista :ashamed: Mä kun luulin, että joulukortit on mennyt pois muodista. No minä oon sitten juntti, mutta pakko lähettää joulutervehdys, kun ei kortteja tullut laitettua...

Alkuperäinen kirjoittaja Ärrimurri:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Mun tuttavapiirissä joulutekstarien lähetys on onneksi lopetettu joskus 5 v sitten. Sehän on ihan junttia! oli muodissa silloin 10 v sitten.

Ai se on mennyt pois muodista :ashamed: Mä kun luulin, että joulukortit on mennyt pois muodista. No minä oon sitten juntti, mutta pakko lähettää joulutervehdys, kun ei kortteja tullut laitettua...
Laita ihmeessä, väliäkö sillä jos se on jonkun mielestä junttia. :) Mä keksin miljoona juntionpaakin asiaa. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Olen ap: kanssa samoilla linjoilla, ilman kirosanoja tosin. Ja huutamista.

Mä en edes viitsi vastata niihin viesteihin vaan poistan ne samoin tein...

Kuten myös.
Yhteenkään en oo vastannut, enkä yhtäkään oo eteenpäin lähettänyt.

Ulkona on loskakeli,
joulumieli siitä meni.
Jäi kinkku raa´aks keskeltä
ja glögikään ei lämmitä.
Yhtään söpöä tonttua
ei näkynyt meidän nurkilla.
Rahat meni lahjoja haaliessa
Ja nyt joulufiilistä vaaliessa
haluan sinnekin toivottaa
pa*kamaista joulua!