I Indah Uusi jäsen 25.08.2008 7 0 1 25.08.2008 #1 Löysinpäs teidät plussalaiset taas pitkästä aikaa... Olin joskus aikoinaan toisella nimimerkillä, nyt tällä uudella :wave:
Löysinpäs teidät plussalaiset taas pitkästä aikaa... Olin joskus aikoinaan toisella nimimerkillä, nyt tällä uudella :wave:
I Indah Uusi jäsen 25.08.2008 7 0 1 25.08.2008 #6 En muista milloin olisin täällä viimeksi käynyt, ehkä vuosi- puoltoista vuotta sitten ... Nyt aluksi yritän tutustella teihin ja lukea kirjoituksianne!
En muista milloin olisin täällä viimeksi käynyt, ehkä vuosi- puoltoista vuotta sitten ... Nyt aluksi yritän tutustella teihin ja lukea kirjoituksianne!
janttu672 Jäsen 13.02.2008 452 2 16 Sammatti, Etelä-Suomen Lääni, Finland, Finland 25.08.2008 #7 :wave:
K Kevätaurinko Aktiivinen jäsen 11.05.2004 12 815 0 36 25.08.2008 #11 Moikka moi! =) Tervetuloa takaisin. :flower: