Hei voisko koku aloittaa yleisurheilun tulospalvelun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mut joo ei sitäkään tarvii opettaa et lapsi saa kaiken tahtomansa ja joskus on mun mielestä opittava pettymyksiäkin saa niille joskus tiukastikin sanoa ei sitä tarvii pelätä. Mut mitään huuto koulutusta en ymmärrä. Kerran ärähdin tytölleni kun oltiin piknikillä ja sit leivästä puuttui voi mut tytöllä herähti kyynel. Ja mä vaan ihan pienesti murahdin. Ja tuntu heti tosi pahalta ja se on ainoo kerta kun oon elämässäni tytölle ärähtänyt ja sekin oli ihan turha joskus joku pikku juttu voi olla jotain muullakin päällä nih sit se pikku harmitus menee pikkusen yli. Mut ei jokaiseen lapsen oikkuun pidä mennä ja antaa periksi sit vaan ollaan tottuneita menemään mun ehdoilla kun on muitakin nih lasten pettymyksetkin kuuluu elämään ettei aina sen tahdo. Mukan mennä

Niin ja naiseen noh niissä on eritilanteita. Tiedän yhden tapauksen missä tässä minun kaupungissa varmaksi tapaukseksi mut yks nainen sanoi yhden jäbän raiskanneen noh se ollu enempi tuttu ja samassa porukassa mut yön pimeydessä käytiin mukiloimassa se yhteen pihaan. Itsekin käytin väkivaltaa silloin noh oikeudessa nainen sitten sanoi valhdelleensa eikä raiskausta tapahtunut noh mite vitun nolona et sä oot mukiloinu ystävän turhaan sen akan takii noh sillon kiivastuttiin siitä. Mut ei se mitään aina juteltiin sen kaa senkin jälkeen ja kerran tehtiin näin oltiin porukalla punkkarien kaa baarissa meitä oli joku kymmenen naisii ja poikii ja sit yks nainen sai jotain uhkailu soittoi ja sitä käskettiin tulemaan aseman pihalle noh siellä oli auto venaamassa ja joku jätkä kuskin penkillä se nainen osoitti et tuo ja sit me hyökättiin joukolla sen auton kimppuun paskottiin ikkunat ja pompittiin kone pelleillä ja heiteltiin sitä jätkää pulloilla päähän se oli naapuri kylästä sit juostaan nauraen karkuun ja takas baariin juomaan kaljaa. Nojoo ei se väkivalta oo ratkasu ja mitä jos se vammautuu mut uhkailui tappo ei tullu kyl sille likalle sen jälkeen

Ainiin marokosta muistui mieleen kun mun elämäni kauppa meni mönkään. Mut siis käveltiin siskon kanssa siellä kun paikallinen kamelinratsastaja tuli hieromaan kauppaa mun kanssa ja ehdotti et saat tuhat kamelia jos myyt siskosi mulle. Mullahan heti heräsi ilosia ajatus kuplia ei enään siskon ärsyttävää naamaa musta tulee marokossa suur omistaja kamelinratsastajien maailmassa ja voin aina rasastaa niillä siellä kameleilla on lupsakat ja hauskat naamat pidän niistä ja nyt mulla ois niitä tuhat. Ois suomentullilla ollu ihmettelemistä kun karautan suomeen tuhannen kamelini kanssa näitä ilosia kameli ajatuksia tulvi päähän kunnes iskän tiukka ääni herätti mut näistä ajatuksista reaali maailmaan ja totes sitä ei myydä se siitä sitten totesin kamelikuskille siskoa ei voi myydä muuta pääsin siellä rannalla sit kamelin kaa ratsastaa. Pidän kyllä kameleista se on vika kerta kun nähnyt kamelin suht vapaana eikä eläintarhassa
Voi kiesus sun juttui 🙄

Yhteistyössä