Hei, yksi tossunalla eläjä täällä... *älä avaa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olisikin vastapainoksi mukava lukea kyseisen miehen vastine asiassa, mutta tuskin sitä saadaan vaan joudumme elämään ap:n oman tulkinnan varassa, joka on kirjoitettu krapulaisessa ja tunnekuohuisessa mielentilassa ja saanut näin lisädramatiikkaa

[QUOTE="Lila";22919051]Toivottavasti lapset eivät kuule, miten miehesi puhuu sulle. Eivätkä näe, miten rumasti kohtelee sinua. PinkLily sinä ansaitset kyllä parempaa.[/QUOTE]

Eivät ole kuullut.. Eikä tätä tapahdu ku sillon ko menee tuola jossai.. Tai on parit kerrat ollu muutenkin mutta eipä se selvänä noi jämäkkää tekstiä lauo...

Olisikin vastapainoksi mukava lukea kyseisen miehen vastine asiassa, mutta tuskin sitä saadaan vaan joudumme elämään ap:n oman tulkinnan varassa, joka on kirjoitettu krapulaisessa ja tunnekuohuisessa mielentilassa ja saanut näin lisädramatiikkaa

ette tuskin saa.. ei tässä ole mitään lisädramatiikkaa.... Eikä mulla ole krapula.

No tää on tietenkin totta, että ei täällä kuulla kuin toinen puoli asiasta. :) Kuten yleensäkin. Mulle henk.koht. se kuitenkin riittäisi, että mua haukutaan v**n h**raksi tms. Mieshän on pikkaisen tyhmä, tosi lapsellinen ja ilman muuta huonokäytöksinen. Ei noin sovi kohdella vaimoaan. :) Missään olosuhteissa. Riidellä voi, mutta ei nyt tartte hävyttömäksi heittäytyä. Tietenkään en tiedä mitä ap on tehnyt tai sanonut, mutta sillä nyt ei sinänsä asian kanssa mitään tekemistä ole, viisas ihminen ei alennu nimittelyyn vaikka vastapuoli niin tekisikin.

Kyl teil jotenkin... :O Aika dramaattinen viikonloppu on ollut jos sä nyt riitelet miehesi kanssa, ja tätä ilmeisesti tapahtuu useamminkin? Ja lisäksi se sun siskosi varsin erikoinen tarina. Onko tää ihan normaalia viikonlopun viettoa teillä vai sattuiko nyt vaan jotenkin kaikki tapahtumat yhteen?

[QUOTE="diu";22918820]No eihän tuo nyt mistään iästä riipu! Jotkut antaa kohdella itseään miten tahansa jo ihan aikuisenakin, jotkut taas eivät siedä yhtään paskaa minkään ikäisenä. Se riippuu täysin ihmisestä, ei iästä.[/QUOTE]

About jokaiselle mun tuntemalle ihmiselle ikä on kyllä tuonut lisää varmuutta ja itsetuntoa.

Hei ihan oikeesti. Järki käteen nainen!! Mielellään nyt heti. Susta niin huomaa, että oot ihan lapsi vielä <3 Kaikella hyvällä. Mut hölmö oot, jos tohon jäät, toisinsanoen, annat miehelle vielä tilaisuuden (ja toisen ja kolmannen ja ja ja).

Kyl teil jotenkin... :O Aika dramaattinen viikonloppu on ollut jos sä nyt riitelet miehesi kanssa, ja tätä ilmeisesti tapahtuu useamminkin? Ja lisäksi se sun siskosi varsin erikoinen tarina. Onko tää ihan normaalia viikonlopun viettoa teillä vai sattuiko nyt vaan jotenkin kaikki tapahtumat yhteen?

Jotenkin tuntuu kaikki tulevan samaa aikaan :O
Meillä ei juoda (minä en juo) usein ja mieskin jättänyt alkon aika hyvin taakseen (kun kerran näin aina käy)
sisko raasu jaksaa aina uskoa kaikista hyvää ja luotti näihin muuttopoikiin 100% :(

Siis onko miehes noin mustasukkainen/niin huono itsetunto??? Jos muutaman kerran vuodessa käyt viihteellä niin mies ei kestä sitä kuin kännissä ja saat kuulla huorittelua?

En kyllä ihmettelekään. Hyvän miehen olet ansainnutkin.

[QUOTE="vee";22919306]Eikö miehes oo sua vanhempi? Eihän se mies tosta muutu ja tiedät sen.

Kannattais vähän miettii mitä haluut elämältäsi.[/QUOTE]

Mä jotenkin tiiän tän kyllä mut sitä en tiedä, miks silti tulee tänne aina jäätyä.. :( Kai pelkään olla yksin tai jotain... :/

Siis uskomatonta, millaisen helmen oon itelleni löytäny! :x
Minä, hyväuskonen hölmö, olin iloinen ja mukava miehelle kun se soitti mulle ja oli kauheen pahoillaan että oli eilen sanonu mulle pahasti ja plää plää.

No, toi sitten iltapäivällä avaimet.. Heitti ne lumihankeen vaatepussinsa kanssa. :O
Mä soitin ja kysyin että miks ei tullu ovella käymään (oli tarkotus halata ja toivottaa hauskaa iltaa) ni mun takia koska mä olen valehteleva h**ra, vedä käteen, vi**n lu**pu, hu**a!! Ja luuria.. :O

Mikäköhän siinä on että mä aina annan tolle uuden tilaisuuden munata kaikki taas? :O
Kai mä oon onneton ressukka..

Saa onnitella.....:flower:

Sori, huumori nyt vaan on sellanen minkä kans tästäki paskast pääsee yli...:headwall:

Kaiken parhain tässä on se et mä en tosiaan tiiä mistä nyt tuulee :D

siis täh? kaissää itekki ny varmaan tiedät että tuo on niin kaukana normaalista ihmisen käytöksestä vaikka olis kuin kova stressi ja ahdistus, niin eihän tuo ole hyväksyttyä missään nimessä... äh... :hug: sinet kyl ollenkaa ansaitse tollasta kohtelua.

Yhteistyössä