Heikkoja esityksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinkkuelli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jeannette:
sama vika monella miehellä: pelkkä lähetyssaarnaaja kelpaa ja 10 min. performanssin pitäisi riittää. ei kiitos!

Pakkohan sen lähetyssaarnaajan on riittää, kun suurin osa naisista on niitä kuuluisia estoisia. Milloin ei kerta kaikkiaan voi riisuutua miehen edessä kuin pimeässä, milloin ei olla sujut oman kropan kanssa tms. bulshittiä ja milloin ei muuten vaan kehdata olla vaikka nelinkontin, että mies voi ottaa naisen takaa päin. Kun sitä vastustelua ja temppuilua viittii ensin katella ja kestää niin hyvä, että kiinnostaa edes lähetyssaarnaaja. Ei ne asiat teille tapahdu ilmaiseksi. Teillä itsellänne on onnistumisessa suuri osa. Mutta, kun Reginassa ja Cosmopolitanissa on kirjoitettu tarinoita siitä, kuinka mies tekee kaiken naisen eteen niin kait te kokemattomat sitten uskotte niihin ja sitten itkette sitä, kun todellisuus ja teoria eivät kohtaakkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Da-ah:
Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:
Alkuperäinen kirjoittaja totta joka sana:
Hyvä kirjoitus aloittajalla. Allekirjoitan jokaisen kohdan miesten heikohkoista seksitaidoista. Itse olen tavannut yhden hyvän rakastajan, joka osasi sormeilla ja nuolla minut orgasmiin saakka - ja yhä uudelleen ja uudelleen. En voinut olla ääneen ihmettelemättä miehen taitoja, johon hän sanoi, että hän on innokas oppimaan ja kuuntelemaan. Eli omalla herkkyydellään, välittämisellä ja vähemmän omaan napaansa tuijottavalla asenteella hänestä oli kehkeytynyt todella hyvä rakastaja ja rakastelija. Onnekas se nainen joka hänet omakseen nappasi...

Aika jännää, ettei itsellesi kelvannut moinen uros. Sitten vielä valitetaan, että päteviä miehiä on niin vähän, muttei kuitenkaan huolita?? Mutta moni on ilmeisesti pätevät huolinnut, kun niitä on kerran markkinoilla vähän. Nopeat vievät päältä.

Se mulkun heilutustaito kun ei kuitekaan ole se tekijä, jolla kumppani valitaan. Riittääkö sinulle pelkkä reikä?

Juuri näin. Vaikka sain mieheltä elämäni parasta seksiä, niin ei se riitä, koska en oppinut häntä rakastamaan. Mutta tietääkseni hän on nykyään vakiintunut ja hänen naisensa saa nauttia siitä hienosta seksistä jota minäkin sain vähän maistaa...

Mulle maistuis välillä vanha kunnon lähetyssaarnaaja-asento, mutta kun mies ei jaksa. Makaa kuin lahna selällään ja odottaa, että minä hoidan homman. Että joskus välillä korpee tämä tylsä sekstailu.

No leikkiähän minä laskin. Teidän pitää kouluttaa miehet itse, jos ei kerran heissä riitä munaa sitä itse tekemään. Joskin luulisi kyllä, että jos mies on normi-tai pienimunainen, niin hän opettelisi suuseksin ja sormettamisen jalon taidon kompensoidakseen kalun kokoa ja varmistaakseen naisensa tyytyväisyyden. MInä taas on opetellut tuo samaisen jalon taidon, kun havaitsin aika nopeasti, ettei isollakaan kalulla tehdä ihmeitä. Ehkä pointti onkin juuri siinä tiedossa ja kokemuksessa, ettei kalun koolla olekaan oleellista merkitystä naisen orkkujen saannissa. On koosta toki etua, mutta ensin pitää saada nainen riittävän kiimaiseksi. Tosin sadat on ne kerrat silti, jolloin on orkut joutunut antamaan suuseksillä. Ei sen puoleen, nautinto se on sekin. :))

Onko niissä Cosmopolitaneissa sun muissa mitään ohjeita sille, että miten nainen pitää miehensä motivoituneena naisen suhteen? Vai onko lähtöarvona se, että se on itsestään selvää, että miehen tulee nostaa naisensa jalustalle ja palvoa tätä ja osoittaa kaikki kykynsä tälle ilman vastavuoroisuutta?

Alkuperäinen kirjoittaja Jaan Hans:
Onko niissä Cosmopolitaneissa sun muissa mitään ohjeita sille, että miten nainen pitää miehensä motivoituneena naisen suhteen? Vai onko lähtöarvona se, että se on itsestään selvää, että miehen tulee nostaa naisensa jalustalle ja palvoa tätä ja osoittaa kaikki kykynsä tälle ilman vastavuoroisuutta?

mitäs sitä muilta kyselet? sinunhan se pitäisi olla cosmopolitanekspertti, kun kaikissa teeseissäsi näköjään kyseiseen roskalehteen asiantuntevasti viittaat. ilmeisesti olet siis läheisemminkin tutustunut sisältöön

Täh, eikö tasa-arvoisessa parisuhteessa molemmilla ole oikeus nauttia seksistä ja saada orgasmeja. Mieheltä orkkujen saaminen käy leikiten, mutta naisilla se on vaikeampaa. Näin ollen miehen on paree perehtyä naiseensa niin hyvin, että tasa-arvo seksinautintojen suhteen toteutuu. Vai haluaako joku mies vapaaehtoisesti, että oma rakas elää puutteessa. Jos haluaa, niin voinen veikata, että joku muu mies vielä korjaa tuon puutteen.
Asialla on miehen ja parisuhteen kannalta toinenkin puoli. Jos molemmat nauttivat seksistä yhtä lailla, seksiä on myös säännöllisesti ja enemmän. Jos pelkästää mies keskittyy itseensä, niin puutteesta saa kärsiä ihan omasta vapaasta tahdosta. Sitä saa mitä tilaa. Luulisi noiden seikkojen jo motivoivan, ainakin jos haaveilee toimivasta pitkästä parisuhteesta.

Olen kyllä itse sitä mieltä että "siihen tarvitaan kaksi". Jos nainen ei tippaakaan ole messissä tai on muuten estoinen, ja odottaa miehen tekevän kaiken alusta loppuun, niin ei sekään loppujen lopulta pitkälle kanna. Seksistä tulee pikku hiljaa vain raskas velvollisuus jossa kaikki vastuu on sälytetty toiselle osapuolelle.

Ja tuo väite "Mieheltä orkkujen saaminen käy leikiten" on aivan uskomatonta roskaa. Ihan kuin kaikki miehet olisivat jotain ihme spermasinko-automaatteja.

Alkuperäinen kirjoittaja enorelbot:
Olen kyllä itse sitä mieltä että "siihen tarvitaan kaksi". Jos nainen ei tippaakaan ole messissä tai on muuten estoinen, ja odottaa miehen tekevän kaiken alusta loppuun, niin ei sekään loppujen lopulta pitkälle kanna. Seksistä tulee pikku hiljaa vain raskas velvollisuus jossa kaikki vastuu on sälytetty toiselle osapuolelle.

Ja tuo väite "Mieheltä orkkujen saaminen käy leikiten" on aivan uskomatonta roskaa. Ihan kuin kaikki miehet olisivat jotain ihme spermasinko-automaatteja.

Oletko ihan tosissasi. Mitä luulet, montako % miehistä saa naidessa aina orkun. Taitaa olla aika iso enemmistö ja lievästi sanottuna hieman useammin kuin naiset.

Tietysti hyvään seksiiin vaaditaan kaksi. Mutta jos miestä ei kiinnosta naisen tyydyttäminen, niin mitenkä luulet saavan naisen messiin. Miksi vaivautua, jos siitä ei kostua muuta kuin pahan mielen. Mitä luulet olevan naisen asenne, jos hän tietää etukäteen miehen tekevän epäitsekkäästi parhaansa hänen nautintonsa eteen. Joku voi kuvitella tälläisen miehen olevan nössä, vaikka todellisuudessa kyse on miehisestä vallankäytöstä. Naistaan voi riivata pitkäänkin orkun partaalla, ennenkuin armahtaa, jos armahtaa. Joskus tuntuu, että pillun saa syömään kädestä.

ap osui niin oikeaan.. jalat olkapäille ja kovakourainen sormeilu, parhaimmillaan vedetään ulos ja vauhdilla ja voimalla takaisin sisään.. kohta on paikat verillä, mutta yritäs nyt mennä miestä neuvomaan, sehän osaa kaiken, ja katsoo vielä velvollisuudekseen opettaa kaikkia nuoria naisia..
Joo ihan varmasti poikkeuksia on, mutta harvassa.
Eikä lähetyssaarnaajassa ole mitään vikaa, mulle se ainakin on paras asento, mikäli mies osaa hieroa itseään kunnolla etumukseen. Mutta yleensä se on vain sitä hinkutusta mahdollisimman nopeasti, vartalot tuskin koskettavat..

Alkuperäinen kirjoittaja binja:

mitäs sitä muilta kyselet? sinunhan se pitäisi olla cosmopolitanekspertti, kun kaikissa teeseissäsi näköjään kyseiseen roskalehteen asiantuntevasti viittaat. ilmeisesti olet siis läheisemminkin tutustunut sisältöön

No kyllähän minä nyt olen Cosmopolitanin ja Reginan nähnyt. Ja hyvät naurut on neitien kustannuksella saatu. Semmosta sjkeidaa niissä oli, että opetettiin tutustumaan omaan vartaloon ja opetettiin kaikkia temppuja ja ties mitä. Millä se mies niitä oppii ,kun ei ole tuollasia oppikirjoja opettamaan, että miten milloinkin pitää tehdä? Eikä opi tuntemaan omaa vartaloaan. No johan siinä menee kikkelit ja sormet sekasin, kun ei ole kukaan kertonut. Voi voi sentään.

Oletko ihan tosissasi. Mitä luulet, montako % miehistä saa naidessa aina orkun. Taitaa olla aika iso enemmistö ja lievästi sanottuna hieman useammin kuin naiset.

Tietysti hyvään seksiiin vaaditaan kaksi. Mutta jos miestä ei kiinnosta naisen tyydyttäminen, niin mitenkä luulet saavan naisen messiin. Miksi vaivautua, jos siitä ei kostua muuta kuin pahan mielen. Mitä luulet olevan naisen asenne, jos hän tietää etukäteen miehen tekevän epäitsekkäästi parhaansa hänen nautintonsa eteen. Joku voi kuvitella tälläisen miehen olevan nössä, vaikka todellisuudessa kyse on miehisestä vallankäytöstä. Naistaan voi riivata pitkäänkin orkun partaalla, ennenkuin armahtaa, jos armahtaa. Joskus tuntuu, että pillun saa syömään kädestä.

Näillä tytöillä, kun ei taida olla kokemusta kuin pojista. Semmosista kahden minutin kovista munista. Ja kuitenkin niin rehvakkaasti puhuvat miehistä. Ei se miehellekkään tule kuin manulle illallinen, jos ei yhtään kiinnosta ei kiihota. Siinä, kun on sitten illan tuhdannut ja kuunnellut sitä...."Hei, en mä voi näin"......."Älä, vähän ylempää.......vähän alempaa......vähän ylempää ...... vähän alempaa....hellemmin.....kovemmin....hellemmin..... ei....älä viitti... ei sinne ...." ja se neitin pää ei sitä orgasmia vaan sille anna niin kyllä se laittaa vituttaan niin lujaa, että koko homma tyssää siihen. Naisila vaan on sellainen käsitys, että miehissä on sellainen seksi-nappula, josta sen halut lähtee automaattisesti päälle muista olosuhteista riippumatta. Eikä lähde ainakaan, jos ne olosuhteet tarkoittaa itseriittoista naista.

Sisso, olen varmaan ymmärtänyt väärin. Olen aina luullut, että nainen on kuin viulu, sitä pitää osata soittaa tuntumalta, ilman ohjeita. Sopivasti kun kokeilee, niin tulee hyvä saundi. Jos ei tule, niin pitää harjoitella.

Muuten, mitenkä pitkä muna pitää olla, jos ei 2 minuuttia riitä. Auttaako kenties 10min vai 30min vaiko ihan 2h. Jos naista alkaa v..tuttaa onneton liian aikainen hinkkaaminen ensimmäisen 5min jälkeen, niin ei siitä saa muuta mies kuin korvilleen. Jos mies osaa hommansa, niin jo 2 min riittää ensimmäiseen, jos nyt nainen sen jälkeen edes toista kaipaa.

Sisso, olen varmaan ymmärtänyt väärin. Olen aina luullut, että nainen on kuin viulu, sitä pitää osata soittaa tuntumalta, ilman ohjeita. Sopivasti kun kokeilee, niin tulee hyvä saundi. Jos ei tule, niin pitää harjoitella.

Muuten, mitenkä pitkä muna pitää olla, jos ei 2 minuuttia riitä. Auttaako kenties 10min vai 30min vaiko ihan 2h. Jos naista alkaa v..tuttaa onneton liian aikainen hinkkaaminen ensimmäisen 5min jälkeen, niin ei siitä saa muuta mies kuin korvilleen. Jos mies osaa hommansa, niin jo 2 min riittää ensimmäiseen, jos nyt nainen sen jälkeen edes toista kaipaa.

No tämä kaveri ei ainakaan osaa hommaansa...

Alkuperäinen kirjoittaja ei voi olla totta:

No tämä kaveri ei ainakaan osaa hommaansa...

Ai jaa, mitenkä osaaminen mitataan. Parisuhteen kestolla, vai naisen orkkujen määrällä, vaiko naisen tyytyväisyydellä. Ei vielä tähän päivään ole tullut tilannetta, ettei vaimo olisi ollut tyytyväinen 30 vuotiseen seksielämään. Todisteeksi kai riittää, että hän tekee useimmiten aloitteen seksiin, kun tietää saavansa mitä haluaa.

Ihan kiva juttu jos vaimosi on vähään tyytyväinen. Kannattaisi silti olla vähän varovaisempi noiden yleistysten kanssa, vaikka kuinka pitäisi itseään taivaan lahjana naisille.

Kyllä noi 2min pisto veto ravistus- panot on sopivia lähinnä marsuille, pupujusseille ja muille ravintoketjun alemmilla portailla sijaitseville olennoille.
Ehkä sen vaimo on tyytyväinen kun mies on tyytyväisenä hiljaa eikä nalkuta vaimolleen. Kotirauhan eteen on moni vanhempi nainen valmis luopumaan hyvästä seksistä. Osa heistä ei edes tiedä kuinka hyvää se voisi olla jonkun osaavan kanssa, kun ovat jumittaneet saman jäärän kassa aina rippikoulusta (joskus 1965) asti.

Onpa miehet herkkänahkaisia. Ap:n kirjoitus oli hyvä. Eihän siinä ollut kuin ihan tavallisista asioista kyse, ei siinä mitään naisen itsensä jalustalle nostamisia ollut.

Itse asiassa pyydettiin vaan miehiä ajattelemaan hieman enemmän, eihän naista todellakaan tarvitse mihinkään ihme asentoihin väännellä, ja naisen nautinto TULEE siitä "yläreunasta", sille nyt ei vaan mitään mahda. Joten siihenhän se kiihotus kannattaa kohdistaa, jos jotain haluaa tapahtuvan.

Epäilen, ettei suurin osa naisista odota mitään pitkän pitkiä esileikkejä. Eikä mitään kommervenkkejä. Rakastelu ja yhdyntä on oikeastaan aika yksinkertainen juttu. Ja paikkojen ON OLTAVA kosteat, sillekään ei nainen mitään voi. Joten eikö tätä olisi saanut sanoa ilman, että miehet heti alkaa valittaa? Kuiviltaan homma tuntuu vain ilkeätä, siitä ei voi nauttia, kun sattuu.

Että näin yksinkertaisia asioita.

Alkuperäinen kirjoittaja Piret:
Onpa miehet herkkänahkaisia. Ap:n kirjoitus oli hyvä. Eihän siinä ollut kuin ihan tavallisista asioista kyse, ei siinä mitään naisen itsensä jalustalle nostamisia ollut.

Itse asiassa pyydettiin vaan miehiä ajattelemaan hieman enemmän, eihän naista todellakaan tarvitse mihinkään ihme asentoihin väännellä, ja naisen nautinto TULEE siitä "yläreunasta", sille nyt ei vaan mitään mahda. Joten siihenhän se kiihotus kannattaa kohdistaa, jos jotain haluaa tapahtuvan.

Epäilen, ettei suurin osa naisista odota mitään pitkän pitkiä esileikkejä. Eikä mitään kommervenkkejä. Rakastelu ja yhdyntä on oikeastaan aika yksinkertainen juttu. Ja paikkojen ON OLTAVA kosteat, sillekään ei nainen mitään voi. Joten eikö tätä olisi saanut sanoa ilman, että miehet heti alkaa valittaa? Kuiviltaan homma tuntuu vain ilkeätä, siitä ei voi nauttia, kun sattuu.

Mikä sitten on paras tapa saada nainen kostumaan?
Kai sitä pitää välillä käydä sormenpäällä tutkimassa joko olisi kostunut.

Ahahahahaha...... oletko itse hyvä sängyssä? Vai luuletko niin. Kohdalleni ei ole sattunut yhtään naista joka olisi osannut antaa suuseksiä niin että se ei sattuisi tai tuntuisi pahalta. Tietääkseni aika harva panostaa johonkin yhden yön juttuun, rojut sisään ja moro.... soitellaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Piret:

Tuo on kyllä aika ristiriitainen näkemys ap:n kirjoitukselle, koska ap valitti nimenomaan miesten antamasta puuttellisesta ja huonosta esileikistä. Minä taas uskon, että suurin osa naisista haluaa pitkiä esileikkejä, eikä laita ollenkaan pahaksi, jos ensimmäinen tai ainut orkku tulee jo suuseksin aikana. Jotenkin olen ollut aistivinani, että suuseksiorkun päälle naidessa nainen on harvinaisen antavaisen oloinen. Jo ilmeet ja pillun supistelut kertovat, että tekee gutaa ja kun vielä toisen orkun saaminen on tunnetusti silloin helpompaa.

Xy1: Tuo on kyllä aika ristiriitainen näkemys ap:n kirjoitukselle, koska ap valitti nimenomaan miesten antamasta puuttellisesta ja huonosta esileikistä. Minä taas uskon, että suurin osa naisista haluaa pitkiä esileikkejä, eikä laita ollenkaan pahaksi, jos ensimmäinen tai ainut orkku tulee jo suuseksin aikana. Jotenkin olen ollut aistivinani, että suuseksiorkun päälle naidessa nainen on harvinaisen antavaisen oloinen. Jo ilmeet ja pillun supistelut kertovat, että tekee gutaa ja kun vielä toisen orkun saaminen on tunnetusti silloin helpompaa.

[/quote]
Naiset ovat erilaisia ja tilanteet ovat erilaisia.
Pitkäkin esileikki on ok, jos se miellyttää ja kiihottaa. Aina ei ole niin. pahimmassa tapauksessa se on epämiellyttävää, jopa kivuliasta hinkkausta. paras kiihottuminen ja kostuminenkin voi kadota.

Toisaalta jo esileikki on hyvää ja kiihottavaa, siitä nauttii, saa orgasmin ja saattaa olla vielä senkin jälkeen hyvin kiihottunut ja halukas, muttei aina. Täydellisin kiihottuminen ja mielihyvä on kuitenkin silloin, kun on niin kiihottunut, että haluaa miehen elimen heti ilman sitä ensimmäistäkään orgasmia. Esileikki voilla lyhyt estävien vaatteiden riisuminen tai pitempi, mutta ajoitus on olennaisinta.

Seksin tuoma tyydytys ei naiselle ole aina samaa. Siinä moni mies menee harhaan. Pitkääkin esileikkiä välillä kaipaa ihan siksi, että se uuvuttaa ja tekee raukeaksi tai siksi, että se on hauskaa. mutta orgasmin saamiseksi se ei ole mikään edellytys. Tosin voisi kuvitella, että kehnompi rakastaja hyötyy aina pitkästä esileikistä, ellei siinäkin osoittaudu kehnomman puoleiseksi räpeltäjäksi.

Tässä ei nyt ollut tarkoitus loukata miehiä heidän seksitaidoistaan, vaan kertoa omia tuntemuksia. Se, mikä sopii jollekin, ei aina sovi kaikille.

"Esileikki voilla lyhyt estävien vaatteiden riisuminen tai pitempi, mutta ajoitus on olennaisinta.:))

Taidan olla liian nopea ja herkkäsorminen:).
No, voita ei ole käytetty, mutta mikäs siinä, jos sattuu olemaan sopivasti hollilla. Oliiviöljykin on hyvää ainakin leivällä ja käsivoiteenakin sitä käytetään, joten kaipa se seksiinkin sopii.

Tietysti, jos nainen käy valmiiksi tarpeeksi kovilla kierroksilla, kannattaa antaa orkut kunnon naimisella. Eihän sitä tunnetta toki mikään voita. Nainenkin on sen jälkeen yhtä hymyä.

Vieläkin naiset luulevat että,siemensyöksy tarkoittaa automaattisesti orgasmia :(