Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 21:33 Ainon äiti kirjoitti:Moi!
Minäkin tulin tälle puolelle pistäytymään ja luin sitten kerralla kaikki tähän asti tulleet viestit. Pariin asiaan aioinkin vastata, mutta unohdin jo. :ashamed:
Huomenna on sitten minun viimeinen päivä kotona Ainon kanssa. Mieheni jää keskiviikkona kuukaudeksi hoitaan Ainoa ja sen jälkeen Aino menee hoitoon. Ostettiin oma asunto ja muuttamaan päästään kuukauden päästä. Odotan jo innolla, että saan laittaa Ainolle oman huoneen. Tähän asuntoon en ole viitsinyt, kun tää toinen makkari on ollut ns. työhuone/vierashuone. En kyllä ihan heti Ainoa laita omaan huoneeseen nukkumaan, päivähoito on tarpeeksi iso muutos. :'(
Toivottavasti kaikki menee hyvin! Hetkittäin tunnen olevani huono äiti, koska menen takaisin töihin ja melkeinpä vain palkankorotuksen takia.
:ashamed: Toisen lapsen jälkeen jään kotiin.
Voimia Heilille ja D-mammalle!
:hug: :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2007 klo 12:38 krisu81 kirjoitti:Oltiin siellä laivalla ja kaikki oli mennyt hyvin. Tyttö ei ollut ikävöinyt yhtään. Isompi ikävä taisi olla äidillä... =) Hyvin oli viihtynyt mummon kanssa ja syönyt sekä nukkunut. Laivalla oli ihan mukava valikoima vauvojen ja lasten leluja niin tuli ostettua jonkun verran tuliasia.
Mistäpäin muut hippuset ovat? Me ollaan Salosta