Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 01.09.2006 klo 17:17 77mm kirjoitti:Juuri kun ehdin täälläkin hehkuttamaan niin sitten kävi näin... Eli kesken meni. Jos joku haluaa enemmän tietoa niin löytyy odotuspuolelta maalismasujen vol2 -pinosta. Onneksi tuo aurinkoinen heinikseni piristää minua.
Alkuperäinen kirjoittaja 01.09.2006 klo 17:17 77mm kirjoitti:Juuri kun ehdin täälläkin hehkuttamaan niin sitten kävi näin... Eli kesken meni. Jos joku haluaa enemmän tietoa niin löytyy odotuspuolelta maalismasujen vol2 -pinosta. Onneksi tuo aurinkoinen heinikseni piristää minua.
Alkuperäinen kirjoittaja 01.09.2006 klo 13:09 Emma kirjoitti:Tytyy nyt mun hehkuttaa, kun meidän poika 1v1kk on nyt viikon verran syönyt itse!! Välillä pääruuankin kaiken. Jälkkärit syö aina itse. Ihan lopux kaaputan loput pohjalta avuksi. Kyllä on taitava kaveri. Tottahan paikat likaantuu... mutta rapatessa roiskuu!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 08.09.2006 klo 20:57 Mapuli kirjoitti:Jotenkin tykkään nyt tästä ajasta. Kun lapset on jo omatoimisempia ja nukkuu omassa huoneessa. Jotenkin tuntuu että näinhän sen pitääkin olla! =)
Alkuperäinen kirjoittaja 08.09.2006 klo 20:57 Mapuli kirjoitti:Kirsikka: paljonkos sulla oli viikkoja. Kohtahan teillä on uusi vauva! :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja 10.09.2006 klo 20:50 Mapuli kirjoitti:Kirsikka: Mulla auttoi tohon hb juttuun persilja. Pelkät lääkkeet ei auttanut. Mutta kun veti tuoretta persiljaa niin johan pysyi vähän ylempänä.Nii ja eihän sitä väsyä voi mitenkään huomata, kun pitää touhuta muidenkin lasten kanssa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 11.09.2006 klo 09:12 Pips kirjoitti:Heipparallaa!
Täällä yksi "uusi" heinäkuinen mamma, joka välillä aika tiiviistikin seuraa teidän kuulumisia, mutta ei juurikaan itse ole osallistunut keskusteluun sen kummemmin! Enkä itse asiassa ehdi kirjoittelemaan mitään enempää nytkään, kun töissä ollaan... Mutta halusin vain lisätä siihen hemoglobiinikeskusteluun, että minulle auttoi ainoastaan (isoista) ruokakaupoista saatava "Floravital" (tai "Kreuterblutsaft")-litku, mikä maistuu pahalle, mutta sai ainakin minun hemoglobiinini ylös juuri sellaisesta 97 -> 125 muutamassa viikossa! Ennen sitä söin Obsidan-rautatabletteja oikein urakalla, mutta siitä ei tullut kuin vatsavaivoja ja paha maku suuhun! Floravital ja Kreuterblutsaft on ymmärtääkseni aika samaa tavaraa, mutta jostain luin, että Floravitalissa olisi vähän enemmän rautaa, joten siksi minä käytin sitä! Ja se on siis ihan sellaista luontaistavaraa ja sallittua kaikin puolin! Suosittelen sinulle "Kirsikka"! =)
'Alkuperäinen kirjoittaja 11.09.2006 klo 09:41 Arabitar kirjoitti:Isäntä onkin naureskellu että enskesänä se jo kiipeilee noilla tuvan tikkailla ja löytyy jonain kauniina päivänä savupiipun juurelta![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 11.09.2006 klo 10:18 Kirsikka kirjoitti:\'Alkuperäinen kirjoittaja 11.09.2006 klo 09:41 Arabitar kirjoitti:Isäntä onkin naureskellu että enskesänä se jo kiipeilee noilla tuvan tikkailla ja löytyy jonain kauniina päivänä savupiipun juurelta![]()
![]()
Ei kannata edes pelleilläTämä on nimittäin meillä ollu oikein ongelma tänä kesänä tuon kakkosen kanssa
Onpa yhtenä päivänä tullu haettua tuo pojankoltiainen tosiaan sieltä katolta, ei sentäs ihan savupiipun juurelle asti ehtiny, mutta silti. Luojan kiitos tää talo on matala, ettei nyt sentäs mikää 2 kerroksinen, jos jotain positiivisia asioita etsii. Isäntähän on tän kesän vaihdellu noita laudoituksia ja katolla hääränny vähä väliä niin apinageeni meinaa että minä kans
![]()