Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 29.10.2006 klo 23:02 äipäke83 kirjoitti:Täällä 9.7.05 syntynyt Ronja tyttönen Kuopiosta. tytölle tulee ikää kohta 1v4kk. Ronja sai pikku veljen 15.9.06. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja 02.11.2006 klo 02:00 rusina kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 29.10.2006 klo 23:02 äipäke83 kirjoitti:Täällä 9.7.05 syntynyt Ronja tyttönen Kuopiosta. tytölle tulee ikää kohta 1v4kk. Ronja sai pikku veljen 15.9.06. :heart:
Onnea koko perheelle!
Aika ihmeellistä käytöstä tässä palstalla!! Huomaa että on sisäpiiri menoa, kun toisia onnitellaan ja silti halutaan kysellä kuulumisia muitten muksuista (saman ikäisistä), kaksnaamasuutta..
Alkuperäinen kirjoittaja 02.11.2006 klo 09:30 Amelma kirjoitti:Ja onnea vielä Kirsikalle kotiutuksesta. Kaikkea tekin koitte, mutta nyt vahvana ktona ilmeisesti? Koitahan parantua tulehduksestasi ja tuoksutella vauvaa. Ajatella, pian hänkin on jo iso tyttö. Itse miettiny paljon tota heinistä, kun on jo niin iso tyttö, vaikka vauvahan tuo, mutta kuitenkin. Aika kuluu niiiiin nopeasti. Huokailee...
Amelma
Alkuperäinen kirjoittaja 17.11.2006 klo 21:33 minä kirjoitti:te muutama henkilö voisitte perustaa kerhon, koska teillä on vain aikaa toisillenne!!
Alkuperäinen kirjoittaja 17.11.2006 klo 22:35 Jeanie kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 17.11.2006 klo 21:33 minä kirjoitti:te muutama henkilö voisitte perustaa kerhon, koska teillä on vain aikaa toisillenne!!
Mitenköhän mä en nyt oikein ymmärtänyt
:/
Vai oonkohan jollain tavalla tyhmä:ashamed:
![]()
vastaanpa et meillä on vielä tutti käytössä tosin poiuka oppi sen syömisen vasta 1 vuotiaana kun imetys loppui =)Alkuperäinen kirjoittaja 20.11.2006 klo 08:06 Kirsikka kirjoitti:Pitääkin muuten kysellä, löytyykö meiltä ainut "vauva"-heinäkuinen, jolla on vielä pullo ja tutti käytössä? Mä en ole niitä tähän hätään ottanut pois, kun neiti kärsii taas korvistaan, niin on jotain "äänenvaimenninta" ja viitsi kipeältä lapselta mennä ottamaan viimeistäkin lohduketta pois ja onhan tuo pikkusiskokin vielä aika tuore tapaus kuitenkin, vaikkei Tessa vauvaa noteeraakkaan (tai siis pidä pahana).
Mites yöt? Meillä on ollu aikas levottomia, voi olla tuosta korvatulehduksesta johtuvaa tai sitten halipulaa, mitä lie, mutta aikamoista kiekumista on yöt ollut heinäkuisella. Päiväunia on onneksi alettu nukkua vähä pidemmästi taas, kiitos antibioottien, mitä 45minuuttia, tyttökin jaksaa olla paremmalla tuulella, etenkin iltaisin. Pottatouhuja pitäs alotella, kun neiti ryykää vessaan vähä väliä ja lyö kankkunsa potalle![]()
Terkkuja lähettelee Kirsikka *romanttinen näky tukka ruottin antennilla, metriset silmäpussit ja yöpaita mairos*![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 20.11.2006 klo 15:23 Kauris 71 kirjoitti:Tuleeko heinäkuisille muuten aattona joulupukki kylään? Sitä olen tässä itse pähkäillyt, että pitäiskö vaiko ei...?![]()