Hei taas
Onnea kaikille hyviä ultrauutisia saaneille ja kaikille tyttö- ja poikalupauksille!
Hankinnoista: Itse ei olla hankittu uudelle tulokkaalle vielä mitään, mut melkein kaikki isoimmat hankinnat, kuten vaunut/rattaat, sänky yms.. ovat valmiina kun jäävät sitten esikoiselta

Ainoastaan jotain pientä, kuten sitteri yms pitäis hankkia.. Ja tietysti sitä varmaan tulee joku vaatekin ostettua pikkuiselle

Varsinkin jos tyttö olis tulossa...

Ainoastaan oon miettinyt sitä, et tartteisko olla ne sisarusrattaat vai ei!? :S
Vaatteet: Meillä esikoinen oli syntyessään 3740g ja 52cm.. Ja hyvin mahtui 56 cm vaatteet.. ja osa niistäkin oli tosi isoja..

Mut äkkiä ne menee kyllä pieneksi.. Monet tais täällä hehkuttaa niitä kietaisubodeja/paitoja?

Meillä ei niitä kauheasti ollut käytössä, kun mies ei pitänyt niistä yhtään

Hänellä meni hermot, kun ei ikinä sattuneet ne narut menemään oikeisiin kohtiin

Niin jäi vähän vähemmälle niiden käyttö
Tukivyö.. Mulle sanoi neuvolassa, et se saattais auttaa vähän näihin kipuihin, et kannattais kokeilla.. Jollain taisikin olla kokemusta siitä? Onko ne miten hintavia? Ja saako niitä ihan isommista kaupoista, vai jostain erikoisliikkeistä?
Ultra olisi vasta ensi viikon tiistaina.. :/ Ja aivan älyttömästi pelottaa jo valmiiksi.. Edelleenkin huolestunein fiiliksin täällä ollaan, kun ei niitä liikkeitä ole vieläkään juuri tuntunut... :/ Mut jospa se tästä... Odotellaan vain ja toivotaan parasta
-Heidi ja Pikkuinen 19+5