ei täällä tosiaan ole tullut käytyä, mutta eipä näytä muutkaan käyvän. topille menee vielä edellisvuoden toppahaalari 104cm ja just mun kummitäti hesasta lähetti toppapuvun.pipon ostin ja kunnon käsineet pitäis vielä hakea. vielä mennään tumpuilla/sormikkailla. isomummi oli taas ihana ja teki kaulahuivin ja villasukkia

talvikengät me ostetaan vasta kuukauden päästä,kun topille saadaan silloin sellanen jalkatuki joka tulee kengän sisään. ei luonnollisestikaan voida sitä ennen ostaa siis..
eilen oli taas potox-piikkien laitto, ja kipsit on kuukauden.toivottavasti taas auttaa.sillä pyörällä mikä saatiin apuvälinelainaamosta, on topi oppinut polkemaan

luistimia ja suksiakaan ei voida ostaa tavan kaupasta, vaan kokeillaan jotain erikoisia. luulen ettei kuitenkaan luistimia vielä osteta, vaan vasta ensi vuonna. topilla ei jalassa ole vielä tarpeeksi voimaa siihen.sukset voitais jo ostaa.
työharjoittelussa olen tällä hetkellä, syysloma onneksi jo 1,5viikon päästä.kamalasti projekteja tässä ohessa..mutta eipä ole kauaa jäljellä,keväällä valmistujaiset sitten.
topilla on uhmaa vieläkin paljon, varsinkin nukkumaan menossa koittaa huijailla ties millä keinoilla ettei tarttis mennä,mutta en lähde niihin mukaan. öisin on vaippa vielä.leikeistä tärkeimpiä ovat dinot, junarata, jalkapallon peluu,maalaaminen, leipominen, kotihommat ja autot(ylläriylläri).
mitäs kaikille kuuluu????