Heipä hei,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="niin";24586765]On kyllä aika lutkamaista pukeutua aina niin, että etuvarustus näkyy. Jotenkin tosi halpaa. Onneksi on olemassa meitä, jotka hallitsee casual businessmuodin ja jotka on niin kauniita muuten, ettei tarvitse miesten huomiota paljastavalla pukeutumisella kerätä.[/QUOTE]

Casual businessmuodin? Anna kun mä veikkaan, sulla on siivousfirman puku työvaatteena.

[QUOTE="niin";24586765]On kyllä aika lutkamaista pukeutua aina niin, että etuvarustus näkyy. Jotenkin tosi halpaa. Onneksi on olemassa meitä, jotka hallitsee casual businessmuodin ja jotka on niin kauniita muuten, ettei tarvitse miesten huomiota paljastavalla pukeutumisella kerätä.[/QUOTE]

:laugh: :laugh: :laugh: Joo, enpä mä kyllä bisnespukeutumista harrasta, kun en tee sellaista työtäkään. Mutta älä huoli, ei mun rintavastustukseni ole koskaan liikaa näkynyt :D.

:laugh: :laugh: :laugh: Joo, enpä mä kyllä bisnespukeutumista harrasta, kun en tee sellaista työtäkään. Mutta älä huoli, ei mun rintavastustukseni ole koskaan liikaa näkynyt :D.

Eipä tietenkään, ei mitenkään. Kaikki muut vaan pukeutuu sun mielestä halvannäköisesti ja lutkamaisesti, mutta ethän sä itse ollenkaan. Et, vaikka enemmän sulla rintavarustusta kuvissa vilkkuu kuin niillä, joita lortoiksi haukut täällä.

[QUOTE="niin";24587683]Eipä tietenkään, ei mitenkään. Kaikki muut vaan pukeutuu sun mielestä halvannäköisesti ja lutkamaisesti, mutta ethän sä itse ollenkaan. Et, vaikka enemmän sulla rintavarustusta kuvissa vilkkuu kuin niillä, joita lortoiksi haukut täällä.[/QUOTE]

Voi että sua pietä. Jaksaa harmittaa, jos joku ei tykkää sun tyylistä. Mutta kuule, elämä on.