Heippa! Kaipailisin vinkkejä seksiin liittyviin asioihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-

Vieras
Olen ollut mieheni kanssa yhdessä muutaman vuoden. Seksi on suhteessamme kangistunut kaavoihinsa.. Pienet esileikit, mies hyppää päälle, junnaa siinnä ehkä n. 5 minuuttia ja that's it.

Mieltäni painaa eniten se, kun en itse oikeastaan koskaan tee aloitetta seksiin, en miltei koskaan tyydytä miestäni käsin tai vielä vähemmän suulla.. Ja mikä pahinta, kokeiluista huolimatta en osaa olla päällä seksin aikana.. En vain käsitä kuinka siinnä täytyy liikkua?

Välillä tuntuu että mieheni kaipaisi kunnon kyytiä.. Toisaalta, ei ehkä kaikki ole minun 'vikaa', ei miehenikään tyydytä minua käsin kuin muutaman hassun minuutin ennen seksiä. Suuseksiä harrastetaan lähinnä vain, jos olemme juoneet...( eli todella harvoin) Onko tämä jotain pidättäytyvyyttä, kun ei selvinpäin tahdo mikään luistaa.. Ja en muistakkaan milloin viimeksi olisin saanut orgasmin.

Kaipaisin vinkkejä, kuinka tyydytetään miestä kun olen päällä, ja miten otetaan suihin 'hyvin'?

Aloita hurja seksielämä tekemällä itse alotteita. Siitä voi myöhemmin siirtyä "hurjempiin" juttuihin, käsin tyydyttämiseen, suuseksiin, suuseksin pyytämiseen, eri asentoihin. Mutta aloita tekemällä aloitteita. Suutele vihjailevasti tai vaativammin ja hyväile miestäsi vaatteiden päältä, eiköhän tuokin ole jo aika hyvä aloitus.

Suihinotossa muista, että varot hampaita ja muutenkin satuttamasta. Penikseen kannattaa suhtautua niinkuin maailman ihanimpaan asiaan, jota haluaa makustella ja nuoleskella. Siinä ei tarvitse miettiä miestä vaan homma on sinun ja munan välinen. Hellittele munaa, nuole, pusuttele ota suuhun. Mitään kaavaa ei ole. Jotkut miehet pitävät pallien imemisestä, mutta kaikki "erikoisuudet" voi suosiolla jättää myöhemmäksi, tutustuta nyt ensin sinun suusi ja miehesi penis. Jos tykkäät munasta, siis suhtaudut siihen lempeästi ja tykäten suuseksin aikana, niin on aika vaikea mennä vikaan ;)

Päällä ollessa voi olla käsien ja jalkojen varassa, vähän sellaisessa konttausasennossa, ja liikuttaa itseään niin, että pää-peppu akseli liikkuu edestakaisin (ei kattoa kohti). Jos on päällä istualtaan pelkästään jalkojen varassa, voi liikkua ylös-alas tai istua miehen päällä ja liikuttaa, pyörittää lantiota lantion irtautumatta miehestä. Voit myös nousta hieman ylemmäs ja olla paikoillasi ja antaa miehen liikuttaa lantiota. Tuohon tosin vaaditaan, että mies hoksaa mitä siinä tehdään. Voit myös osittain maata miehen päällä ja liikutella lantiota.

Vaikeaahan tämä on näin kirjoittamalla "neuvoa", mutta jospa tuosta saisit jotain irti.

Suuseksiin sitten suosittelen vaikka makuliukkaria, tai vaikka pelkkää öljyä, samoin jos käsin hommaa suorittaa, tosin itse käytän ihan esileikin aikana liukkaria, kuulema kuiviltaan tuntuu kamalalta.
osta vaikka semmoista lämmittävää liukkaria, tuntuu miehistä kivalta. tuossa jo tulikin muuten oikein hyvin vinkkiä.
suuseksissä älä koita ottaa munaa suuhun niin että se menee kovin syvälle, se saattaa aiheuttaa yökkäysrefleksin, syvemmälle jos tahtoo ottaa pitää muistaa taivuttaa päätä taaksepäin, mutta älä ihmettele jos ei mene koko matkalta suuhun..

Yhteistyössä