Heippa palstan viherpeukalot.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9MM.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hitto kun tää kuvien laitto pitää olla tänne nykyään monimutkaista. Pitäis olla ota kuva ja liitä. En taija enään muistaa aijaan kirjautumista. Mut katellaan. Joo laita siitä päheimmästä kuvaa millin sä oot ostanut ittelles kasvei. Ja mikä kukkanen on sun suosikki?
Juu, laitan kun kotiudun.

Ostin viimevuonna viimeks. On palmua ja isolehtistä ja mehikasvia ja juorukin roikkuu keittiössä. Ei ole niin montaa kasvia kun vois olla, katsotaan jos hommais vaikka lisää. Viidakko olis kiva.😁😍

Kaktuksenkin vois hommata kun kissa on vaan jouluisin.😬

Lihansyöjäkasvi mulla oli pienenä, sellasenki vois laittaa!😁

Juu, laitan kun kotiudun.

Ostin viimevuonna viimeks. On palmua ja isolehtistä ja mehikasvia ja juorukin roikkuu keittiössä. Ei ole niin montaa kasvia kun vois olla, katsotaan jos hommais vaikka lisää. Viidakko olis kiva.😁😍

Kaktuksenkin vois hommata kun kissa on vaan jouluisin.😬
Häh mikäs toi juoru on koskaan kuullutkaan millä nimellä sen löytää googlest? Noni viidakko ois jee pääsis leikkiin ykää ja liidellä kasvista toiseen😊

Häh mikäs toi juoru on koskaan kuullutkaan millä nimellä sen löytää googlest? Noni viidakko ois jee pääsis leikkiin ykää ja liidellä kasvista toiseen
Kyllä sen ihan juorun nimellä löytää....

• Tykkää
Reactions: 9MM.
Kyllä sen ihan juorun nimellä löytää....

Oho kaunein noista oli rionjuoru.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Poika osti myös anopinkieliä kolme hyllyn päälle, koska ne kuluttaa öisin hyvin hiilidioksidia.
Joskus aikanaan esittelin anopilleni anopinjakkaran. Ei ollut hirveän ihastunut, vaikka kyseessä oli vain kasvin nimi, ei mikään vihjailu... 😇

anopinjakkara_huiskula-3.jpg

• Haha
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja -roosaruusa. 909:
Mä kyllä ostaisin oitis puolimetrisen kasvin.

Sen saa muutaman röökiaskin hinnalla! Ja vaikka se kuolisi talven aikana niin siitä ehtii nauttia kuukausia pidempään kuin sadasta savukkeesta.
Mulla on nyt 4 joulupuuromantelia. Eivät ole kukkineet vielä.

Noh päivitetääs tilanetta. Niin vaan pääs mun kasvi kuolemaan. Mun ongelma oli et kukka oli yli kahesmetris enkä siis "huomannut" sitä joten unohdin koko kasvin. Pidin kasville upseerin hautajaiset ja kumautin tykillä kolmesti. Ei tullut musta lempeää kukkais herraa. Onko teillä koskaan unohtunut kastelut kokonaan. Mä tarvisin matalempia tasoja kämppään et se kasvi olisi silmien edessä ja sais kuvatkin jotenkin järkevästi sillain et niitä oikeestikkin näkisi. Ootko sä kohta alkavan kevään kunniaksi hankkimassa uutta kasvillisuutta kotiisi?

Hei nytkun ystävänpäivä lähestyy. Kävin just lähi alepassa ja siellä oli halpis merkki ciopin ruusupuska 10 ruusua 5.49 ja oli kyl ihan iauniita mut pettyisitkö jos miehesi ostaisi halpismerkin ruusuja sulle ystävänpäiväksi?

Yhteistyössä