heips..kysyttävää seksistä.Ihan asiallista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
laita sexyt alusvaatteet ja kunnolla liukkaria vaik vessassa salaa ja niin et mies ei osaa odottaa ja otat miehen. Kiusottelet ja viettelet. Meil toimii ja saat miehenki tyytyväiseksi.

Kiitos hirmusesti kaikille auttajille,on tullut monta hyvä neuvoa ja ihan vaan pohdiskelua. oon ollut aika ahdistunut tän asian vuoksi ja helpotti purkaa se ulos. mut nyt poistun laittamaan iltapalaa,saa toki laittaa vielä vinkkejä jos tulee mieleen!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja lumikide:
mä en tiedä, mut jotenkin musta tuntuu, että toi "toinen haluaa niin kovasti, että tulee ja vaan ottaa" ehkä kuuluu enemmän siihen suhteen alkuvaiheeseen, kun näkee toista harvemmin ja ehtii ajatella ja fantasioida seksistä toisen kanssa ja ei oo "mahdollista rakastella aina silloin kun haluaa" ja sitten kun näkee, niin ei malta pitää näppejään erossa :) Oon itsekin sitä aikaa joskus kaivannut, mutta vähitellen sen "kiihkeen seksin" tilalle - myös välillä vaikeiden aikojen läpi - on tullut tilalle läheisempää, hitaampaa ja hetkestä nauttivaa seksiä (toki ei joka kerta), jossa ei oo enää niin paljon kiihkoa, mutta ehkä enemmän uskallusta laskea toinen lähelle myös syvemmällä tasolla.

Se on kai aika yleistä että haaveilee niistä kiihkeistä alkuajoista,mutta toi on ihan totta mitä sanoit seksin muuttuvuudesta kun suhde syvenee. Tuntuu vaan että meillä se on jo niin taantunut samoihin rutiineihin että niistä on vaikea päästä irti. Ihannetilannehan olisi se että suhteen syventyessä myös seksielämään tulisi uutta maustetta ja vapautuneisuutta,mutta me ollaan niin jämähdetty noihin samoihin kuvioihin eikä osata niistä eteenpäin,että välillä todellakin kaipaan jotain tosi erilaista ja villimpääkin :)

Joo, mutta siihen muutumisen varmaan aika yleisestikin kuuluu sellanen taantuma/kriisi vaihe - ei kasvu/muutos taida koskaan olla ihan helppoa...Meillä oli kyllä kriisi, joka kesti aika pitkään. Toi lapsen syntymä vaikuttaa aika paljon suhteeseen. Mä en tiiä miten sulla, mutta mulla oli alussa kova väsymys ja se vaikutti aika paljon myös tohon kiihottumiseen. Hyvä puoli oli se, että kun väsymys alkoi helpottaa, niin toisaalta äitiyden myötä tunsin itseni "enemmän naiseksi" ja oli "luvallista" olla vähän muodokkampi lapsen syntymän jälkeen. Uutta väriä seksiin toi toisaalta myös se, että lapsen kautta on tullut rajoituksia siihen "milloin on rakastelu on mahdollista" ja on huomannut, että välillä molemmat odottaa, että nukahtaispa lapsi jo ja tulis jo se yhteinen aika...se sopivan paikan etsintäkin on ollut haasteellisempaa ;)

Tsemppiä teille!

Tää on vissiin niitä alueita, joilla ei voi katsoa pelkästään sitä. Seksiä. Rakastatko itseäsi? Pidätkö huolta ruokavaliosta, liikutko tarpeeksi ulkoilmassa, nukutko tarpeeksi? Eli ihan kaikki elämän osa-alueet, ovatko kunnossa? Jos ykskin alue on epätasapainossa, se voi vaikuttaa ihan koko kroppaan, vaikkei niillä mitään yhteyttä tuntuis oikeasti olevankaan.

Ootko kokeillu mitään vyöhyketerapiaa, akupunktiota, reikiä tai semmosia?

Minulla toisen lapsen jälkeen oli vaihe, jolloin mieleni ei tehnyt seksiä ja olin kovin kuivakin. En siis kostunut oikein silloinkaan, kun mies teki kaikki temput, vaikka tavallaan halusin seksiä. En siis kiihottunut. Kun tunsin ensinmäisen kerran oviksen selvästi synnytyksen jälkeen ( vauva noin 10-11 kk vanha ) niin sen jälkeen tilanne normalisoitui. Eli voisiko johtua sinun hormooneista? lääkäri ehkä voisi auttaa. Toisilla hormoonitaso aina matala.

Yhteistyössä