Liikaa mämmiä pääsiäisenä tai jotain
kun en millään keksi, mistä kirjoittaisin tänään (kolumnin). Olisiko täällä kellään ideoita?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:paasiainen ilman munaa on kuin joulu ilman piparia...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten pääsisäispyhiä voi viettää ilman että lapset tylsistyvät![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kai:Eikö tuo pääsiäinen ole jo lusittu,ettei niinkään pääsiäisestä tarvis olla se kolumni?!
Alkuperäinen kirjoittaja kai:Miten olisi kevättä rinnassa tai kevään odotusta yms.?Itse ainakin odoton kovasti että ensi krookukukset ym.kevät kukat nousee tuolta lumen alta.Ja onkohan tuota lunta vielä juhannuksena,kun on niin järettömästi!! Ja mitä kesällä,minne mennään?!?Mitä uutta keksis pihalle,kukkia vai pensaita,vai mitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Pyhä Yksinkertaisuus:Alkuperäinen kirjoittaja kai:Miten olisi kevättä rinnassa tai kevään odotusta yms.?Itse ainakin odoton kovasti että ensi krookukukset ym.kevät kukat nousee tuolta lumen alta.Ja onkohan tuota lunta vielä juhannuksena,kun on niin järettömästi!! Ja mitä kesällä,minne mennään?!?Mitä uutta keksis pihalle,kukkia vai pensaita,vai mitä.
Koirankakoista teiden varsilla voisi kyllä kirjoittaa :kieh: :kieh: :kieh: Siis kevään merkeistä kun puhutaan. Mutta ei ehkä kuitenkaan![]()
Vaan voisi olla ihan kehittelemisen arvoinen kuitenkin...
Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:Alkuperäinen kirjoittaja Pyhä Yksinkertaisuus:Alkuperäinen kirjoittaja kai:Miten olisi kevättä rinnassa tai kevään odotusta yms.?Itse ainakin odoton kovasti että ensi krookukukset ym.kevät kukat nousee tuolta lumen alta.Ja onkohan tuota lunta vielä juhannuksena,kun on niin järettömästi!! Ja mitä kesällä,minne mennään?!?Mitä uutta keksis pihalle,kukkia vai pensaita,vai mitä.
Koirankakoista teiden varsilla voisi kyllä kirjoittaa :kieh: :kieh: :kieh: Siis kevään merkeistä kun puhutaan. Mutta ei ehkä kuitenkaan![]()
Vaan voisi olla ihan kehittelemisen arvoinen kuitenkin...
ÄLÄ vaan kirjoita koirankakoista! EIköhän niistä ole jauhettu joka vuosi ihan tarpeeksi! :headwall:
Kirjoita sen sijaan jostain positiivisesta, esim. positiivisen ajattelun vaikutuksesta elämään.![]()