Heittäkääpäs, kiltit, ideoita kehiin!

Mä tekisin vähän tutkimuksia milloin ja miksi itä ja län si on sekottuneet pääsiäisessä, eli trullit virpovat nykyään itäsuomalaisittain, ei sillon virvottu kun minä olin lapsi vaan trulliteltiin vain.

Miten olisi kevättä rinnassa tai kevään odotusta yms.?Itse ainakin odoton kovasti että ensi krookukukset ym.kevät kukat nousee tuolta lumen alta.Ja onkohan tuota lunta vielä juhannuksena,kun on niin järettömästi!! Ja mitä kesällä,minne mennään?!?Mitä uutta keksis pihalle,kukkia vai pensaita,vai mitä.

Alkuperäinen kirjoittaja kai:
Miten olisi kevättä rinnassa tai kevään odotusta yms.?Itse ainakin odoton kovasti että ensi krookukukset ym.kevät kukat nousee tuolta lumen alta.Ja onkohan tuota lunta vielä juhannuksena,kun on niin järettömästi!! Ja mitä kesällä,minne mennään?!?Mitä uutta keksis pihalle,kukkia vai pensaita,vai mitä.

Koirankakoista teiden varsilla voisi kyllä kirjoittaa :kieh: :kieh: :kieh: Siis kevään merkeistä kun puhutaan. Mutta ei ehkä kuitenkaan :D

Vaan voisi olla ihan kehittelemisen arvoinen kuitenkin...

Alkuperäinen kirjoittaja Pyhä Yksinkertaisuus:

Koirankakoista teiden varsilla voisi kyllä kirjoittaa :kieh: :kieh: :kieh: Siis kevään merkeistä kun puhutaan. Mutta ei ehkä kuitenkaan :D

ÄLÄ vaan kirjoita koirankakoista! EIköhän niistä ole jauhettu joka vuosi ihan tarpeeksi! :headwall:

Kirjoita sen sijaan jostain positiivisesta, esim. positiivisen ajattelun vaikutuksesta elämään. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:
Alkuperäinen kirjoittaja Pyhä Yksinkertaisuus:

ÄLÄ vaan kirjoita koirankakoista! EIköhän niistä ole jauhettu joka vuosi ihan tarpeeksi! :headwall:

Kirjoita sen sijaan jostain positiivisesta, esim. positiivisen ajattelun vaikutuksesta elämään. :D

Tuosta tuli mieleen, että voi kun aikuisena osaisi ottaa asiat samalla tavalla yksinkertaisesti ja positiivisesti kuin lapset... esim. nyt meikämamma kiroilee sitä, kuinka märkää kaikkialla on. Odotan kovasti sitä, että maa kuivahtaisi. Elän siis sitku- ja mutku-elämää. Mitä tekee lapsi? Vetää kurikset kiltisti päälle ja lähtee leikkimään vesileikkejä. Nehän on kivaa vaihtelua talven lumileikeille. Ja maan kuivaessa on taas uudet kujeet ja leikit mielessä... pitäisi siis ottaa asiat sellaisenaan, tarttua hetkeen ja nauttia elämästä eikä valittaa.

Kiitos ideasta, tätä kehittelen :).

Yhteistyössä