Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ei tykkää helteestä:Maikkarin tekstikanavalta ote: Suomalaisen helteensietokyky on heikko. Oulun yliopiston professorin mukaan suomalaiset ovat sopeutuneet hyvin kylmään, mutta helle on sen sijaan merkittävä terveysriski.
Suomalaisille ihanteellinen keskilämpötila on 14 astetta. Keskilämpötilan noustessa myös kuolemantapausten määrä kasvaa.
Joten me jotka valitetaan helteestä saamme siitä valittaa, sillä keskimäärin suomalaiset ei kestä tällästä kuumuutta. Se on hyvä niille jotka nauttii, saattekin nauttia, mutta me jotka emme sitä kestä niin meidän ei ole pakko sitä kestää kitisemättä. Tämä on tarkotettu niille jotka aina laittaa että "helle kestää vain hetken nyt on pakko nauttia" yms. Jos me ei vaan kestetä kuumuutta niin me ei kestetä, ette te voi meitä pakottaa!!! Niih.
Niinpä. Olikos se 10 päivää vai kuinka monta, mitä Suomessa yleensä on vuodessa hellepäiviä? Siinä ei paljon ehdi helteisiin tottumaan.Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:tämä varmasti totta, että suomalaiset kestää huonosti hellettä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä en nauti tästä helteestä yhtään, allergia todella paha, ei auta yksi lääke enää ollenkaan. nyt toivon et kerranki menis sääennusteet pieleen kun katselin äsken että tämä sama helle jatkuu ja jatkuu. Paremmin kestin sitä kun on ollut yli 30 asteen pakkanen, sillon voi sentään olla normaalisti sisällä tai pukeutua lämpimästi, mut tässä ei auta mikään.
Mä alan sopeutua. Eilen oli vielä tuskaa, mutta tänään ei enää *jäinen limupullo jalkapohjien alla ja toinen ristiselän takana*Alkuperäinen kirjoittaja PuhuksääMulle:Nämä helteet todisti taas vaan entisestään sitä että mä olen syntynyt väärään maahan.... nautin, nautin, nautin, NAUTIN! :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Webinfo.fi:Mulla myös nyt kylmää Jalkapohjien alla. Auttas nyt edes vähän.... Mä en tajuu mix ei pilviä näy....ihan kiusallaan menevät muuale. Satanu ei kahteen viikkoon....ja mun omenapuiden alut on kuivuneita tikkuja. Kanna täs heltees sit vettä.
Auttaako paarmoihin Off? Mä just mietin, että mulla ei ole kuin pieni kastelukannu. Jos hyppään tukahduttavan kuumaan bussiin, lähden ostamaan jostain puutarhaletkua ja kastelen pihan, niin takuuvarmasti yöllä tulee sade.Alkuperäinen kirjoittaja Webinfo.fi:Nii... Tarttis jotai tehdä..... Omenapuiden raadoille. Nurmikolla ku kävelee nii kuuluu raps raps. Täysin palanutta korppua. Mut mite helvetis täs pystyy kastelemaa ku helvetinmoinen paarma armeija väijyy.... "tuolta se akka tulee....," ja olo on kuin pihvillä jota paistetaa pannulla........
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Auttaako paarmoihin Off? Mä just mietin, että mulla ei ole kuin pieni kastelukannu. Jos hyppään tukahduttavan kuumaan bussiin, lähden ostamaan jostain puutarhaletkua ja kastelen pihan, niin takuuvarmasti yöllä tulee sade.Alkuperäinen kirjoittaja Webinfo.fi:Nii... Tarttis jotai tehdä..... Omenapuiden raadoille. Nurmikolla ku kävelee nii kuuluu raps raps. Täysin palanutta korppua. Mut mite helvetis täs pystyy kastelemaa ku helvetinmoinen paarma armeija väijyy.... "tuolta se akka tulee....," ja olo on kuin pihvillä jota paistetaa pannulla........