Kapteeni Jack Sparrow Aktiivinen jäsen 28.07.2007 2 543 0 36 29.12.2009 #1 Päätinpä tulla vaan moikkaamaan..
Kapteeni Jack Sparrow Aktiivinen jäsen 28.07.2007 2 543 0 36 29.12.2009 #3 Alkuperäinen kirjoittaja kielletty: Hide the rum Click to expand... Myöhäi(HIK)stä... :kieh:
Kapteeni Jack Sparrow Aktiivinen jäsen 28.07.2007 2 543 0 36 29.12.2009 #6 Eipä ole täällä aikoihin käynyt.. Kertokaa nyt ihmeessä mitäs täällä on tapahtunut, annabell/savanna vielä täällä pyörinyt? Itsellä ei oikeen kiinnostus enää riittänyt (pahoittelen :kieh: ) ja koulu vienyt kaiken ajan..
Eipä ole täällä aikoihin käynyt.. Kertokaa nyt ihmeessä mitäs täällä on tapahtunut, annabell/savanna vielä täällä pyörinyt? Itsellä ei oikeen kiinnostus enää riittänyt (pahoittelen :kieh: ) ja koulu vienyt kaiken ajan..
PsychoKiller Aktiivinen jäsen 30.07.2009 2 125 1 36 29.12.2009 #7 http://kaksplus.fi/keskustelu/t1607922 Tuossapa Savanna