Hello kitty body- auttakaa löytämään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hello
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hello

Vieras
tahtoisin ostaa uuden Hello kitty bodyn (olikohan joku omena nimeltään) mutta täällä meidän perähikiän H&M:llä ei ainakaan oo...siis sellanen pinkki pohjainen (täällä vain jotain tummanpunaisia). Oisko suomessa siis verkkokauppaa josta sais hello kitty bodyja? Meillä menis 70 senttinen ja se ois vaan ihan pakko saada :)
Auttakaa joku jos tiedätte mistä sais Hello kitty lastenvaatteita?

Joo ja oon googlettanut ja törmään aina ulkomaalaisiin kauppoihin, joista en tahtos tilata...

Tällaistako haet? http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=106355632 Joissakin H&M:n kaupoissa noita vielä olen nähnyt, mutta nettikaupasta ne on myyty loppuun.

Just tollasta etin,mikä tossa huutiksen jutussa on...mutta toi 80 cm on niin iso...ei malttas oottaa niin kauan, että pääsee käyttämään. Ei kellään ois uutta jonka tahtos myydä ja koossa 74 esimerkiksi? :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Just tollasta etin,mikä tossa huutiksen jutussa on...mutta toi 80 cm on niin iso...ei malttas oottaa niin kauan, että pääsee käyttämään. Ei kellään ois uutta jonka tahtos myydä ja koossa 74 esimerkiksi? :)

Nuo oli myynnissä ennen joulua, joten varmaan ns.vanhaa kamaa jo. Tuo 8ocm ei varmaan ole niin paljon isompi etteikö kävisi, luulen??

Alkuperäinen kirjoittaja mimosa:
Tällaistako haet? http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=106355632 Joissakin H&M:n kaupoissa noita vielä olen nähnyt, mutta nettikaupasta ne on myyty loppuun.

aikas kallis :x uutena maksoi melkein ton verran. Myin justkirpparilla hintaan 3,5e.

No siis on se oikeesti tosi iso, kun likka on tällä hetkellä 60.8 cm pitkä ja pidetään 68 ja 70 kokosia (käännetään hihat) ja nekin on jo reiluja...niin 80 cm ei todellakaan mene vielä piitkäään aikaan. 62 ei vaan viiti enää ostaa, kun ne ei sit tosiaan mee kauan.

Höö. Mää en voinut ennen joulua ostaa, kun en tiennyt kumpaa sukupuolta vauva olisi...

Yhteistyössä