Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mii:ainakin confetti myy valmiita kitty kuvia mitkä on helppo laittaa kakun päälle.
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Mä tein kakun sillain, et tein siis hello kittyn naaman kahdesta pellillisestä kakkupohjaa. Sit paperille piirsin sen pärstän ja leikkasin kakun siihen malliin. Sit tein Kinuskikissan ohjeella vaahtokarkkikuorrutteen (vaaleanpunaisen, mansikkatomusokerilla) ja sit karkit silmiks, geelillä rusetti ja lakua viiksiksi.
Ja siitä tuli aivan ihana :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Kaikkein helpoimmalla pääset, kun ostat lelukaupasta sellaisen Hello Kitty figuurin ja tökkäät kakun päälle seisomaan. Kelpasi meidän 4v:lle oikein mainiostiJa itse kakku tietysti täytyy olla sellainen "Hello Kittymäinen", eli runsaasti kaikkea vaaleanpunaista yms. Meillä oli mm. vaaleanpunaisia vaahtokarkkeja ja marenkeja.
Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Kaikkein helpoimmalla pääset, kun ostat lelukaupasta sellaisen Hello Kitty figuurin ja tökkäät kakun päälle seisomaan. Kelpasi meidän 4v:lle oikein mainiostiJa itse kakku tietysti täytyy olla sellainen "Hello Kittymäinen", eli runsaasti kaikkea vaaleanpunaista yms. Meillä oli mm. vaaleanpunaisia vaahtokarkkeja ja marenkeja.
Totta tämäkin, tuollainen figuurikin olisi ihan jees. Meillä siis 1-v synttärit niin neiti ei itse sano vielä mitään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Kaikkein helpoimmalla pääset, kun ostat lelukaupasta sellaisen Hello Kitty figuurin ja tökkäät kakun päälle seisomaan. Kelpasi meidän 4v:lle oikein mainiostiJa itse kakku tietysti täytyy olla sellainen "Hello Kittymäinen", eli runsaasti kaikkea vaaleanpunaista yms. Meillä oli mm. vaaleanpunaisia vaahtokarkkeja ja marenkeja.
Totta tämäkin, tuollainen figuurikin olisi ihan jees. Meillä siis 1-v synttärit niin neiti ei itse sano vielä mitään![]()
Ja parasta tässä on, että kun neiti haluaa 2 vuotiaana TAAS Hello Kitty kakun, niin voit kaivaa sen saman figuurin esiin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Maalasin marsipaanille kuvan ja leikkasin muotoon. Kuva kakusta löytyy profiilista.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja :):Mä tein niin että tein ihan normi pyöreän kakkupohjan, ja korvat kääretortusta. Sit kuorrutin rahka-kermavaahdolla ja tein lakusta silmät ja viikset. Ja rusetin tikkareista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miuski:Mä tein ihan peruskakkupohjan ja päällystin sen kermavaahdolla. Sit rajasin Hello Kittyn pään muodon lakunauhalla, silmät karkeista ja nenä vaahtokarkista. Rusetin tein punaisesta marsipanista. Kakusta tuli vähällä vaivalla tosi nätti!
Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:Alkuperäinen kirjoittaja :):Mä tein niin että tein ihan normi pyöreän kakkupohjan, ja korvat kääretortusta. Sit kuorrutin rahka-kermavaahdolla ja tein lakusta silmät ja viikset. Ja rusetin tikkareista![]()
Mites tehdään sitten rusetti tikkareista?? Kiva idea![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:Vähänkö hieno :flower:
Miten maalataan marsipaanille?
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:Alkuperäinen kirjoittaja :):Mä tein niin että tein ihan normi pyöreän kakkupohjan, ja korvat kääretortusta. Sit kuorrutin rahka-kermavaahdolla ja tein lakusta silmät ja viikset. Ja rusetin tikkareista![]()
Mites tehdään sitten rusetti tikkareista?? Kiva idea![]()
Kaksi punaista muumi-tikkaria joista katkaisin ne tikut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:Vähänkö hieno :flower:
Miten maalataan marsipaanille?
Kiitos.
Elintarvikeväreillä. Itse käytän tomuvärejä ja vettä.
Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Mä tein kakun sillain, et tein siis hello kittyn naaman kahdesta pellillisestä kakkupohjaa. Sit paperille piirsin sen pärstän ja leikkasin kakun siihen malliin. Sit tein Kinuskikissan ohjeella vaahtokarkkikuorrutteen (vaaleanpunaisen, mansikkatomusokerilla) ja sit karkit silmiks, geelillä rusetti ja lakua viiksiksi.
Ja siitä tuli aivan ihana :heart:
Oliko tuo vaahtokarkkikuorrute hyvää vai tekiskö ihan v.pun. kermavaahtoa? Miten sitä muuten värjätään... Mitä geeliä käytit?
Mä en siis ymmärrä näistä jutuista mitään ja päätin nyt vielä haluta hello kitty-kakun![]()
Tämä kuulostaa hyvältä![]()